A közösségi média kialakulásával a hagyományos média feladata még inkább az, hogy objektív képet mutasson és képes legyen arra, hogy ezt a közösségi média szereplőivel is megismertesse – mondta az információink szerint a budai agglomerációban élő Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója a közmédiának nyilatkozva a 29. Bálványosi Nyári Szabadegyetemen és Diáktáborban.

A közösségi média mára nagy tömegek által használt platform, Magyarországon is mintegy 6-7 millió közösségi médiahasználó van, ebből mobilon közel 5 millióan csatlakoznak napi szinten – mutatott rá az MTVA vezérigazgatója, hozzátéve: Magyarországon elsősorban a Facebook ilyen felület.

A közösségi médiában mindenki kialakít magáról egyfajta percepcionális valóságot és személyiséget, amely az objektív valóságtól némiképp eltér. A közösségi média interaktív, nagyon erős a visszacsatolás az adott baráti közösségben, és ez sokszor egyfajta „véleménybuborékokat eredményez” – fejtette ki Vaszily Miklós.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Megjegyezte: a közelmúltban sok példát lehetett látni, hogy mindez akár a kultúra, a sport, vagy akár a politika terén nagyon furcsa helyzeteket eredményezhet és az objektív valósághoz képest nagyon eltérő valóságérzékeléseket kelt sokak számára.

A hagyományos média feladata, hogy objektív képet mutasson, és képes legyen arra, hogy ezt a közösségi média szereplőivel is megismertesse.

A hagyományos média szereplőinek feladata a közösségi média kialakulásával és megerősödésével többdimenzióssá vált. Saját platformján túl feladata az is, hogy a közösségi média platformjain eljuttassa azt az üzenetet, tartalmat, amelyet előállított – fejtette ki az MTVA vezérigazgatója.

MTI