Az M0 és Dunakeszi-Fót csomópont között várhatóan szeptember közepén a bal pályára terelik át a fogalmat, és az eddigi kialakításhoz képest további 1 sávon is haladhatnak majd az autósok.

Idén áprilisban kezdődött meg az M2 gyorsforgalmi úton a 17-21 km szelvények között a meglévő bal pálya átépítése, így a közel 4 km hosszú szakaszon a jobb pályára terelve haladhatott a forgalom 2×1 sávon. A szeptemberig tartó időszakban a bal pályán új leállósávot építenek ki, a meglévő Mogyoródi-patak feletti hidat is felújítják és kiszélesítik, az elválasztósáv átépül, illetve a burkolat felújítását és megerősítését is elvégzi a kivitelező a vízépítési és ideiglenes forgalomtechnikai munkákkal kiegészítve – áll a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. oldalán.

M0 és Dunakeszi-Fót csomópont között várhatóan szeptember közepén a bal pályára terelik át a fogalmat. Tekintettel az érintett útszakasz ősszel megnövekedő forgalmára, az M0 felé 2, Vác felé 1 forgalmi sávot alakítanak ki a szabványos előírások betartása, valamint a keresztmetszeti adottságok miatt szűkített sávszélességgel. A három sávon csökkentett, 60 km/h sebességgel haladhatnak majd az autósok. Ez az ideiglenes forgalmi rend várhatóan 2019 közepéig áll majd fenn.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

A 21-es km szelvénytől Vácig több ütemben, szakaszosan terelik át a forgalmat a bal pályára 2018. év végéig. Ezeken a részeken a meglévő jobb pálya felújítása miatt, a jelenlegi kialakításnak megfelelően továbbra is 2×1 sávon lesz biztosított a forgalom.

A beruházásnak köszönhetően 2019 őszétől 2×2 sávon, 110 km/h sebességgel haladhatnak majd a közlekedők a teljes Budapest-Vác szakaszon.

A fejlesztés uniós és hazai forrás felhasználásával a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg.

Kiemelt kép: illusztráció