Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt első fokon tizenöt millió forintos bírságot szabott ki a Fővárosi Kormányhivatal a Wizz Air diszkont légitársaságra – közölte Budapest Főváros Kormányhivatala.

A te sikered, a mi sikerünk! Gyere hozzánk hirdetésszervezőnek és vidd el minden hónapban a parádés jutalékod! A részletekért kattints ide!

A közlemény szerint a fővárosi kormányhivatal Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár kezdeményezésére – a légitársaság januári poggyász-incidense nyomán – indított eljárást a Wizz Airrel szemben.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Ahogy a BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportálon is megírtuk, a Wizz Air W62498-as számú, 2019. január 26-án Dubajból Budapestre tartó járatának utasai csak a budapesti leszállást követően kaptak tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a feladott poggyászok egy része nem érkezett meg a célállomásra.

Kapcsolódó cikkek:

A kormányhivatal az eljárás során megállapította, hogy a járaton utazó hetven utas összesen kilencven csomagját a társaság nem az általános szerződési feltételeiben vállaltaknak megfelelően az érintett járaton szállította, hanem későbbi időpontban, más járaton.

A csomagok csak három nappal később érkeztek meg a célállomásra, amelyről az érintett utasok nem kaptak megfelelő tájékoztatást a kellő és elvárható időben.

MTI, Kiemelt kép: Wizz Air gépek Ferihegyen – Fotó: BudaPestkörnyéke.hu