Site icon BudaPestkörnyéke.hu

„Egy baj volt velük: nem voltak karbantartva, ezért mindig megálltak” – búcsúznak a troli-klasszikusok, pénteken közös fotózásra is várják a rajongókat

Búcsúznak a klasszikusok: a fejlesztéseknek köszönhetően a BKV kivonja a forgalomból azokat a trolibuszokat, amelyeken fővárosiak ezrei utaztak nap mint nap. Péntek este közös fotózásra is várják a rajongókat.

Búcsúznak a klasszikusok

Az új Solaris-Skoda Trollino trolibuszok fokozatos forgalomba állásának köszönhetően a BKV Zrt. kivonja az utasforgalomból az Ikarus 435T és MAN NGE 152 típusú csuklós trolibuszait. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Ezen a héten utoljára

A járművek utolsó példányaival március 7-10. között lehet utoljára utazni, minden nap másik trolibuszvonalon.

Íme, az útvonaluk

Március 8-án, szerdán a 77-esen, március 9-én, csütörtökön a 82A-n, március 10-én, pénteken pedig a 80-ason – tájékoztatott a BKV.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!

Ausztriában gyártották

Forrás: BKV

Péntek esti fotózás

Az utolsó üzemnapon, március 10-én, pénteken 21:20 és 21:50 között a Csertő utcai végállomáson biztosítanak lehetőséget az érdeklődőknek és a rajongóknak a két jármű közös fotózására. Ezt követően a trolibuszok utolsó útjukra indulnak a Zách utcai telephelyre. 

Lassan kigurulnak az Ikarus trolik is

Fotó: BKV

Tépte és szaggatta a felsővezetéket

„Egy baj volt velük: nem voltak karbantartva, ezért mindig volt velük baj, mindig megálltak, vontatni kellett és mivel nem volt benne áramszedő-lehúzó szerkezet, így, ha kiugrott az áramszedő, akkor a felsővezetéket tépte és szaggatta” – írta egy bennfentes hozzászóló a hírre reagálva.

Rossz volt jéggé fagyni benne

„Télen kimondottan rossz érzés volt jéggé fagyni benne, ha éppen lerohadt és vártam a vontatót” – osztotta meg élményét egy másik kommentelő.

„A többsége balesetveszélyes volt”

„Én évekig dolgoztam velük, a többsége balesetveszélyes volt. Volt olyan, hogy egy héten keresztül a műszakom első részében két kört kellet volna megtenniük és egy kört sem voltak képesek megtenni” fogalmazott egy sofőr.

Méltóbb sorsot érdemeltek volna

„Ha rendes karbantartást kaptak volna, akkor nagyon jók lettek volna, viszont így sajnos csak roncsok lettek. Méltóbb sorsot érdemeltek volna, mint hogy a troli garázsba kerüljenek” – írta egy másik hozzászóló. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: troli Budapesten. Fotó: BKK.

Exit mobile version