A mai reggel sem lehet nyugodt a MÁV-nál, így az utasok számára sem: Vácrátót állomáson biztosítóberendezési hiba akadályozza a közlekedést, helyreállításáig Vác és Vácrátót között nem közlekedhetnek a vonatok. Vác és Vácrátót között pótlóbuszok közlekednek, 40-60 perccel is meghosszabbodhat az eljutási idő a Budapest-Veresegyház-Vác, valamint az Aszód-Vác vonalon.
Újabb hiba a vonalon
Vácrátót állomáson biztosítóberendezési hiba akadályozza a közlekedést, helyreállításáig Vác és Vácrátót között nem közlekedhetnek a vonatok. Az S71-es, G71-es és S77-es vonatok helyett Vác és Vácrátót között pótlóbuszok közlekednek. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!
40-60 perccel hosszabb menetidő
A reggeli órákban 40-60 perccel is meghosszabbodhat az eljutási idő a Budapest-Veresegyház-Vác, valamint az Aszód-Vác vonalon – adta hírül a Mávinform.
Forgalmi változások
A társaság ezután összefoglalta, milyen forgalmi változásokra kell számítani a vonalon. A Vácrátótról 6:24-kor a Nyugati pályaudvarra induló G71-es (2517) és a Vácról 6:35-kor a Nyugati pályaudvarra induló S71-es vonat (2527) nem közlekedett. A Vácról 6:57-kor a Nyugati pályaudvarra induló G71-es vonat (2537) Vácrátóttól közlekedett, minden állomáson és megállóhelyen megállt.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
„Már tökmindegy”
„Hát ezt megint sikerült pont időben kitenni, köszi. Azt az S71est ami kb. 6.50-kor robogott végig, miért nem lehetett Váchartyánban is megállítani??? Persze ez már tökmindegy” – tette fel a vélhetően költői kérdést egy utas a Facebookon.
„Miért?”
„Hét órakor megírják, hogy a 6:24-es vonat nem közlekedik? Miért csak Vác és Vácrátót között közlekedik pótlóbusz?” – érkezett a következő hozzászólás a történtek kapcsán.
Káosz volt a fehérvári vonalon is
A BudaPestkörnyéke.hu írt arról a napokban, hogy nagy volt a káosz a MÁV székesfehérvári vonalán, műszaki hiba miatt nem jártak a vonatok. „Nem működik a biztosítóberendezés Székesfehérvár állomáson, a vonatok várakozásra kényszerülnek, a kapcsolódó vasútvonalakon torlódnak a vonatok” – írta a MÁV közösségi oldalán.
Felborult a menetrend
A vasúttársaság szerint a Székesfehérvár állomást érintő vonalakon 30-60 perccel megnőtt a menetidő, járatkimaradásokra is számítani kellett az utazóknak.
Visszafordították a vonatokat
Az utasok a Facebookon háborogtak, volt, aki azt írta, már 120 percet késik a vonata. Egyes bejegyzések szerint már 1-2 vonat elindult, a MÁV közösségi oldalán található információk szerint több járatot visszafordítottak.
Őrjöngő az utasok
„A G43-ról mindenkit leszedtek Gárdonyban, hogy közelről végignézhessük a fehérvári „csatlakozásaink” áthaladását” – írja az egyik utas. „Ma kit rúg ki a miniszter?” – teszi fel a kérdést egy másik várakozó utas.
Kirúgtak két vezetőt
Korábban írtunk arról, hogy Lázár János elmentette a vasúttársaság pályaműködtetésért felelős, illetve a gazdasági vezérigazgató-helyettesét. A döntés háttérében a Budapest-Győr-Hegyeshalom 1-es fővonalon bevezetett kényszerű sebességkorlátozás áll.
Nem csak ők távoznak
Csepreghy Nándor miniszterhelyettes arról beszélt, hogy nem csak nekik kellett távozniuk – és nem is csak a MÁV-tól, hanem a minisztériumból is felmentettek embereket. A vasúttársaság nyáron 10 mellékvonalát zárta be, Lázár János nyáron már elnézést is kért az utasoktól a balesetekért és késésekért. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!
Kiemelt kép: illusztráció