Site icon BudaPestkörnyéke.hu

Terítéken az olcsóbb sonka – komoly döntést hoztak az üzletláncok a húsvéti készülődés jegyében

húsvéti sonka

A húsvéthoz közeledve itt az újabb komoly akció: a sonka árának csökkentésével versenyeznek a kiskereskedelmi láncok a vásárlókért.

Akciós a combsonka

Csütörtöktől vasárnapig 31 százalékkal olcsóbban kínálja saját márkás sertés combsonkáját a Lidl – derül ki a cég hivatalos honlapjáról. Sőt, hétvégén ugyancsak harmadával kínálja olcsóbban az egyik Serrano sonkát. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Csökkentenek a többiek is

Ahogy már megszokhattuk, a kiskereskedelmi láncok szinte egyszerre lépnek: a Tesco 20 százalékkal vágja vissza a füstölt-főtt sonka árát, az üzleteit átalakító Aldi pedig 26 százalékkal kínálja olcsóbban a sertéssonkát. A Penny pedig ugyanennyivel viszi lejjebb a csirkemellsonka árát.

A lábukkal szavaztak a vásárlók

Másfél évnyi drasztikus drágulás után a lábukkal szavaztak a vásárlók, durván beszakadt a boltok forgalma, így a kiskereskedelmi láncoknak lépniük kellett. Az elmúlt egy hónapban szinte napi rendszerességgel jelentenek be akciókat, tartós és ideiglenes árcsökkentéseket – mutatott rá írásában a Világgazdaság.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!

A vajjal kezdődött

Először az Aldi jelentette be a vaj árának 20 százalékos mérséklését, ezt követte a Lidl, a CBA, majd a Penny, míg a Tesco azzal érvelt, hogy leköveti a legolcsóbb piaci árazást, így végeredményben náluk is olcsóbban lehet megkapni a vajat.

Főszerepben a mennyiség

A termékek köre ezután folyamatosan bővült. Míg első lépésben egy-egy típus árát csökkentették, például a tésztáét vagy a sajtét, mára a mennyiség vált főszereplővé, a SPAR például 300 termékkel indította el Árzuhanás Promócióját, amit hétfőn további 70-nel bővített.

Mérvadó adatok

A KSH április 6-án teszi közzé a szektor februári eredményeit, az már mérvadó lesz arra vonatkozóan, hogy a vásárlókat mennyire győzték meg az árcsökkentések.

Valószínűtlen a változás

Az elmúlt hetek alapján valószínűtlen, hogy belátható időn belül változna a boltok árazási politikája: most nem szimplán arról van szó, hogy a valóban brutális kiskereskedelmi árverseny miatt maguktól lejjebb viszik az árszintet, hanem a beszállítók engedtek általánosan az átadói árakból. Vagyis annyi történt, hogy ezt az árcsökkenést nem tartják maguknál a boltok, hanem átengedik a fogyasztóknak.

Nem csak az élelmiszerek olcsóbbak

Nem csupán az élelmiszert árusító kiskereskedelmi láncok léptek be az árháborúba, többek között az IKEA is úgy döntött, hogy olcsóbb termékeket kínál a vásárlóknak.

Keményen dolgozik az IKEA

„Tudjuk, hogy sokan kénytelenek ma megszorításokkal élni. Annak érdekében, hogy a legtöbbet hozhasd ki az otthonodból, a legnépszerűbb termékeink közül néhánynak csökkentjük az árát. Az IKEA-nál mindennap keményen dolgozunk azért, hogy az árainkat a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk” – írja hivatalos honlapján a svéd vállalat. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció

Exit mobile version