Tolatás közben kisiklott egy mozdony Rákosrendező Nyugati pályaudvar felőli végén – írja a MÁV. A vasúttársaság szerint személyi sérülés nem történt, viszont jelentős forgalmi változások léptek érvénybe.
Folyik a műszaki mentés
Az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalon hosszabb eljutási időre és rövidebb útvonalon közlekedő, illetve kimaradó járatra kell számítani, mert műszaki mentés miatt Rákosrendezőn csak jelentős korlátozással közlekedhetnek a vonatok. A Budapest és Környéke hírportál legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 252 ezernél is többen követnek minket.
Forgalmi változások:
- a Z70-es vonatok az S70-es vonatokkal összevonva közlekednek:
- a Nyugati pályaudvarról óra 15-kor indulnak, S70-es vonatként
- Vácról óra 34-kor indulnak tovább, S70-es vonatként
A vonatok megállóhelyei
- Rákosrendezőn a vonatok mindkét irányban az 1. vágányon, Istvántelken a 2. vágányon állnak meg
- az S71-es vonatok rövidebb útvonalon, csak Rákospalota-Újpest és Vác között járnak
- a Z72-es vonatok rövidebb útvonalon, csak Angyalföld és Esztergom között járnak
A BKK-t javasolják
A fennakadás végéig a BKK elfogadja a vasúti jegyeket a 12-es és 14-es villamoson, valamint az M3-as metrón Újpest-Központ és a Nyugati pályaudvar között.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Nyomtatott változatban először 1907-ben jelent meg a Budapest és Környéke újság. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Pályafelújítás 3 milliárdért
A napokban adták ért véget a rákosrendezői szakaszon a pályafelújítás. A MÁV szerint 3 milliárd forintba került a rekonstrukció. Az átadás után a Közlekedő Tömeg nevű szervezet az alábbi posztot tette közzé: “Rossz minőségben, lassan és drágán dolgozott a MÁV Rákosrendező állomás karbantartásán. Mint a képeken látható, a héten átadott munka után pályahibák sokasága – törött és hiányzó kapcsolószerek, vágánygeometriai hibák – tanúsítja, hogy a legelemibb műszaki elvárásoknak sem felelnek meg az elvégzett javítások. E példa is jól illusztrálja, miért van válságban a MÁV: a vállalatirányítás számos szintjén, műszaki és gazdasági téren egyaránt kontrollt vesztett működésnek nem is lehet más eredménye, mint a folyamatos leépülés”. A felújított pályáról készült fotókat ide kattintva tudod megnézni. A Budapest és Környéke hírportál legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 252 ezernél is többen követnek minket.
Kiemelt kép: illusztráció
