Site icon BudaPestkörnyéke.hu

Láthatóan jól áll – Így válassz magadnak szemüveget!

Régen az élet kellemetlen velejárója volt, ma azonban trendi divatkiegészítő. A szemüveg mostanra olyan népszerű stíluselemmé avanzsált, amit szívesen hordunk, újítunk, sőt, akár variálgatunk is. Egy márkás szemüveg minden viseletet fel tud dobni, éppúgy, mint egy szép napszemüveg. De hogyan is válasszunk?

Amikor olyan nagy döntés előtt állunk, mint amilyen egy márkás szemüveg megvásárlása, érdemes alaposan körbejárni a témát és minden szempontot figyelembe véve választani. Alapvetően három lépést kell követnünk, ha igazán elégedettek szeretnénk lenni a végén.

Első lépés: látásvizsgálat

Bár vitathatatlan a szemüveg divatban betöltött szerepe, azért elsősorban mégiscsak látásjavító funkciója miatt vásároljuk. Éppen ezért elsőként egy látásvizsgálaton kell átesni, hogy a végén egészen biztosan olyan szemüveget kapjunk, amilyennel tökéletesen tisztán látunk.

A látásvizsgálat menete

Nézzük, mi vár arra, aki egy ilyen vizsgálatra vállalkozik!

Második lépés: szemüveglencse kiválasztása

A látásvizsgálat végén a vizsgálatot végző szakember felírja a szemüveget. Ez alapján tudjuk kiválasztani a szemüveglencsét. A dioptria mértéke nem mindig egyezik a két szemen, ezért előfordul, hogy két eltérő lencsét kell rendelni. A szemüveget kérhetjük monitor szűrővel, UV-szűrővel, sőt, akár fényre sötétedő lencsével is.

Harmadik lépés: szemüvegkeret kiválasztása

A legegyszerűbbnek tűnő, gyakran mégis a legnehezebb – és egyben utolsó – lépés a keret kiválasztása. Az olyan világmárkák, mint az Emporio Armani, egyaránt készítenek férfi és női szemüvegkeret kollekciókat, amelyek márkától függően lehetnek kifinomultak, formabontóak vagy amit csak szeretnénk.

Szemüveg vásárlásakor számos optikai szaküzlet kínál akciósan férfi, női és unisex napszemüveg kereteket. Ha tehetjük, érdemes élni ezzel az ajánlattal, ugyanis ily módon rendkívül kedvező áron juthatunk hozzá akár egészen drága Emporio Armani napszemüveg modellekhez is.

Képek forrása: Emporio Armani instagram

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.

Exit mobile version