Felfüggesztette a tevékenységét a Royal Futár Hungária Kft., már a megrendelt csomagokat sem szállítják ki, a vásárlók felháborodtak, a vállalat közösségi oldalán felháborodott kommentek jelentek meg, amiket állítólag törölnek.
Felfüggesztik a tevékenységüket
A cég a héten jelentette be, hogy bizonytalan időre felfüggesztik a tevékenységüket, és innentől kezdve nem vesznek fel és szállítanak ki több küldeményt, számolt be róla az Index.
Felháborodott vásárlók
A leállás miatt persze rengeteg vásárló felháborodott, ugyanis a cég a webáruházakból már megrendelt, valamint kifizetett termékeket sem szállítja ki, a rendelés összegét pedig nem kapják vissza az érintettek, egészen addig, amíg a webáruház és a futárvállalat nem egyezik meg egymással. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Nem kapják meg a csomagot
Az Index egyik olvasója például 271 ezer forint értékben vásárolt, azonban az eladó cég addig nem küldi újra a csomagját, amíg vissza nem kapják azt a futárcégtől.
Törölt kommentek
Az elégedetlen és dühös vásárlók a vállalat Facebook oldalán is megjelentek, kommentben jelzik, hogy nem kapják meg a küldeményeiket, azonban a hozzászólásokat állítólag törlik.
FRISS!
A Royal Futár a honlapjára kitett közleményben ezt írja a leállás okáról:
„Számos üzleti partnerünk, így több megrendelőink és alvállalkozónk a társaságunkkal fennálló jogviszonyát megszüntette, melynek eredményeként társaságunk működése ellehetetlenült, gazdasági tevékenységünk folytatására a jelen helyzetben nem látunk lehetőséget.”
Ekkor rendeződhet a helyzet
A közleményben továbbá arról is írnak, hogy az utánvétek kifizetésére, illetve utalására az összesítő leltár elkészülte után kerül sor. A feladott, de ki nem szállított csomagok átvételére pedig a raktárukban lesz lehetőség, amint azok visszakerülnek a vidéki alvállalkozóktól. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Ez is érdekelhet:
Kiemelt kép: Illusztráció – Forrás: Pexels