Balázs jót ebédelt, aztán fizetni akart a szigetszentmiklósi étteremben. A vendéglős azonban véletlenül elütötte az összeget és 4 ezer helyett 84 ezer került a számlára. Mivel bankkártyával fizetett a vendég nem vette észre, hogy mi történt. A vendéglős a nap végén vette észre a hibát és a Facebookon keresni kezdte a megkárosított vendéget. Nemrég B. Balázs előkerült, és üzent a vendéglősnek.

Többet vontak le a bankszámlájáról

Balázs rendszeres vendég a szigetszentmiklósi étteremben. Legutóbb is jót evett, majd a számlát kérte. A pincér hozta a bankkártya terminált, de véletlenül elütötte az összeget. Így Balázs a 4 ezres ebédért 84 ezret fizetett. Mivel nem kapott fizetési értesítést sms-ban a bankjától, nem vette észre, hogy a kelleténél sokkal többet csippantottak le a kártyájáról. A Budapest és Környéke hírportál legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 254 ezernél is többen követnek minket.

Este vették észre a hibát

Hrubos Péter már több mint 7 éve vezeti szigetszentmiklósi éttermét, ahol ő maga is aktívan kiveszi a részét a munkában. Az étterem tulajdonosa a hétfő esti záráskor döbbenten tapasztalta, hogy valami nem stimmel, így azonnal nekiesett, hogy kiderítse mi okozza az eltérést.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Rossz összeg

“Aznap én dolgoztam és egy 3990 forintos végösszeg helyett véletlenül 83990 forintot ütöttem be a bankkártya terminálba, amit sem én, sem a vendégem nem vett észre — mesélte Péter a Ripoostnak.  

Bosszantotta a malőr

A vendéglőst annyira bosszantotta az eset, hogy még aznap este megosztott egy bejegyzést az étterme Facebook-oldalán, hátha megtalálja a megkárosított vendéget. Péternek másnap reggel első dolga volt, hogy felkeresse a könyvelőjét, hogy kiderítsék, kié lehet a SZÉP-kártyához tartozó számlaszám. 

Becsületes vendéglátós

Kiderült, hogy a véletlenül megkárosított férfit B. Balázsnak hívják, ezután a vendéglős égen földön keresi kezdte. Péter könyvelője azonnal felvette a kapcsolatot Balázs bankjával, így már szerdán visszautalták a számlájára a különbözetet. A becsületes vendéglátós azonban akkor lenne a legboldogabb, ha személyesen is elnézést kérhetne Balázstól az okozott kellemetlenség miatt.

Vendég egy tésztára

“Az a minimum, hogy Balázs a legközelebbi alkalommal a vendégem egy óriási adag tésztára” – mondta nevetve Péter, aki abban bízik, hogy a vendége mielőbb felkeresi, bár szerinte a több ezres megosztás ellenére könnyen előfordulhat, hogy vendége még mindig semmit sem sejt abból a felhajtásból, ami körülötte van. Végül kiderült, hogy ez nem így van.

Előkerült a vendég és ezt üzeni

A véletlenül megkárosított vendég, B. Balázs a Facebook segítségével előkerült és ezt írta a vendéglősnek: „Most olvastam egy cikket és magamra ismertem. Rendszeres vásárlód vagyok, köszönöm a becsületességed. Megnéztem és a teljes összeg visszakerült a számlámra. Nyugodtalan vedd fel velem a kapcsolatot” – üzente Balázs a vendéglősnek.

Szent a béke

Vélhetően a szigetszentmiklósi étterem törzsvendége már le is ette Péter felajánlását, jó ebédelt és szent a béke a vendéglős és vendége között. Talán Balázs azóta bekapcsolta bankjának az sms küldő szolgáltatását, hogy minden fizetésnél azonnal tudja, hogy ténylegesen mennyi pénzt vontak le a számlájáról. A Budapest és Környéke hírportál legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 254 ezernél is többen követnek minket.

Kiemelt kép: illusztráció, nem a szóban forgó étteremben készült