A Volkswagen után most a BMW is lecserélte lassan két évtizede forgalomban lévő, jól ismert logóját. Az új embléma kétdimenziós és sokkal egyszerűbb, a cég szerint letisztultabb, jövőbemutató. Hamarosan megérkeznek az új logós autók az agglomeráció útjaira is.

A dízelbotrány miatt elsőként a Volkswagen szerette volna, ha mindenkiben tudatosulna: új korszak indul náluk. Jön az új évtized, jön a villanyinvázió. Az új logó erről az új korszakról szól. A VW új logóját tavaly mutatták be, és az új e-Golfon már ez virít.

A VW új emblémája – Forrás: totalcar.hu

A BMW most döntött a 20 éves embléma nyugdíjazásáról. A marketingesek azt találták ki az új emblémához, hogy ez most több, mint egy dizájfrissítés. A BMW új márkaimidzse a jövő mobilitását szimbolizálja.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

A BMW új emblémája – Forrás: BMW

Az eddigi logón a BMW-propeller körül fekete gyűrű volt látható, ezt most lecserélték egy átlátszóra, ami nyitottságot, tisztaságot, transzparenciát szimbolizál, és már nem 3D-s lesz, mint a korábbi, hanem 2D-s. Az új logó először az i4-es tanulmányon látható, hogy melyik lesz az első szériaautó, amin már az új embléma lesz, egyelőre még nem derült ki.

Logócsere az agglomerációban is

Egy ilyen logócsere nem tűnik nagy dolognak, és nem is különösebben az, de ettől még a cégnek nem kis meló. A Volkswagen 154 országban van jelen hivatalos képviselettel, nagyjából tízezer márkakereskedésük és -szervizük van a bolygón. Ezeknél mindenhol le kell cserélni a logót, azaz cserélni kell azt a giga reklámzászlótól az utolsó szalvétáig mindenen. Úgy számolnak, 2020 közepére lesznek meg ezzel mindenhol – írja a Totalcar.hu.

Az agglomerációs autókereskedőknél is hamarosan lecserélhetik az emblémákat, az utakra pedig megérkezhetnek az új logós autók.

Kiemelt kép: illusztráció