Az áruházlánc hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni.

Nincs több újság

Az ALDI Magyarország döntése értelmében 2023 januárjától megszűnik a megszokott papíralapú szórólap gyártása és terjesztése, az aktuális akciókat bemutató szórólap ugyanakkor online formában változatlan terjedelemben elérhető marad a vállalat honlapján, és mobiltelefonos applikációjában. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kétoldalas szórólap

 Papíralapon egy kisebb méretű, mindössze kétoldalas, az aktuális akciók kivonatát bemutató flyert fog országosan terjeszteni a vállalat. A lapon elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók az összes aktuális ajánlatot tartalmazó online szórólapot is bármikor elérhetik – írja a Pénzcentrum.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Olcsóbb működés

Ezzel a lépéssel éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, az így megtakarított alapanyag, valamint a karbonlábnyom-csökkenés nem csupán a fenntarthatóságot támogatja, hanem alacsonyabb működési költséget is jelent az vállalat számára.

Erre költik a spórolt pénzt

Az online szórólap és a kétoldalas flyer önmagában 60%-kal alacsonyabb környezetterheléssel jár majd. Ez a megtakarítás továbbá lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére.

Szigorú korlátozások

Ahogy beszámoltunk róla, tájékoztató táblát tettek ki az ársapkás termékeket érintő új korlátozásokról. De ezek is hiábavalóak: tojást például több áruházban még így sem lehet kapni.

Korlátozás

Az Aldi az új helyzetre új korlátozásokkal reagált. Az üzletlánc az ársapkás termékekből csak 1-1 darabot vagy kilót enged vásárlásonként. Közleményük szerint így tudják biztosítani a folyamatos áruellátást.

Semmire sem elég

A tejnél a korlátozás egészen életszerűtlen, de a krumplinál is határeset, hogy elég-e egy kiló krumpli egy család hétvégi ebédjéhez. Ráadásul mindez nem akadályozta meg, hogy például a tojás teljesen egy időre eltűnjön a boltok polcairól – írja a Szeretlekmagyarország.hu.

Megbüntették az ALDI-t

Ahogy a Budapestkörnyéke.hu hírportálon beszámoltunk róla, az egyik pécsi Aldiban a hatósági árnál drágábban adták a cukrot, ezért egymillió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Baranya Megyei Kormányhivatal az Aldi Magyarországra.

Drágábban adták a cukrot

A hatóság 2022. február 1-jén tartott ellenőrzést, aznap, amikor a kormány átmenetileg árstopot vezetett be az egyes alapvető élelmiszerekre. A fogyasztóvédelem a pécsi Aldi-üzletben kiszúrta, hogy az egyik ismert márka kilós kiszerelésű kristálycukra 239 forintba került, vagyis drágább a hatósági árnál.

10 forinttal volt drágább

2021. október 15-én rögzítették, hogy a cukor 229 forintba kerül, vagyis a kiskereskedelmi lánc az engedélyezett árnál 10 forinttal drágábban kínálta a cukrot. Az Aldi szerint adminisztratív tévedés történt, és haladéktalanul helyesbítette az árazást. A helyszíni szemle napján egyébként 64 túlárazott kristálycukorért fizettek a vásárlók.

1 milliós bírság

A hatóság nem tekinthetett el attól, hogy az Aldi kereskedelmi tevékenységének gazdasági súlya meghatározó, és hogy a hatósági árak rendelkezésének betartása kiemelkedően fontos a magyar családok védelme szempontjából. Mindezeket mérlegre téve állapította meg az egymillió forintos bírságot a fogyasztóvédelem, közölte a VG. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: ALDI