A Budapesti Közlekedési Központ online felületeit érintő megújulási folyamat következő nagy lépéseként teljesen újjászületett a társaság weboldala. Az új portál az eddigiekhez képest jóval áttekinthetőbb, praktikusabb, egyúttal nagyobb teret ad a képi tartalmaknak is. A mobil verzió kifejezetten az utazóknak készült, hogy minden fontos infó a zsebükben lehessen.

Utazástervezés könnyen

A portál egyik legfontosabb funkciója az utazástervezés, ezért a FUTÁR külön ablakban, rögtön a nyitóoldal felső részén lett elérhető. A látogatók néhány másodperc alatt, komolyabb navigálás nélkül is láthatják, hogy milyen közlekedési változásokra lehet számítani a fővárosban.

Logikus

Az új bkk.hu menürendszere a korábbi webes analitikai adatok alapján állt össze, ezért logikusabb, átláthatóbb, azaz sokkal könnyebb megtalálni a felhasználók szempontjából fontosabb információkat.

Minden egy helyen

A legkeresettebb szolgáltatások, a menetrend, az utazástervezés, az utazási információk, a jegy- és bérletárak, illetve a fővárost érintő legfontosabb fejlesztések átlátható felületen egy-egy kattintással elérhetők.

Mobilra tervezték

Az oldal tervezésekor figyelembe vették, hogy a felhasználók már nem asztali gépen, hanem egyre inkább mobil eszközökön keresik a számukra releváns információkat.

Kényelmes

A weboldal a reszponzív felépítésnek köszönhetően mostantól kényelmesebben használható telefonon, illetve bármilyen okoseszközön. Emellett az oldal teljesen akadálymentesített, így a látássérültek is könnyen használhatják.

Közös felület

A BKK célja az, hogy az új honlap ne csupán tájékoztató felület legyen, hanem a későbbiekben lehetőséget adjon arra is, hogy a közlekedésszakma képviselői és rajongói megvitathassák a főváros közlekedését érintő kérdéseket.

Nem volt szép

A Budapesti Közlekedési Központ a főváros egyik legnagyobb közszolgáltatója, azonban régi online felületei már nem reprezentálták megfelelően a társaság üzeneteit, a közösségi közlekedés presztízsét. Ezért a BKK 2020 elején elindította online felületeinek teljes megújítását.

Folyamatos megújulás

Első lépéseként a társaság Facebook-oldala változott meg alapjaiban: március óta új típusú, új hangvételű tartalmakkal találkoznak az oldal követői, illetve külön oldalra kerültek az aktuális forgalmi információk.  Nyár óta aktívabbá vált a BKK Twitter, Instagram és Linkedin-oldala, nemrég pedig külön csatornát kapott Borsi Dávid, a BKK szóvivője ezzel is közvetlenebbé, személyesebbé téve a társaság kommunikációját.

Még nincs vége

A BudaPestkörnyéke.hu szerkesztőségének megküldött tájékoztatás szerint a társaság online kommunikációját érintő megújulás még nem ért véget. Hamarosan újabb csatornán szeretnék tájékoztatni ügyfeleinket a főváros közlekedését érintő legfontosabb aktualitásokról, háttérinformációkról. Ennek részleteiről később számol be a közlekedésszervező társaság.

Képek forrása: BKK