Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl, a vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét – közölte az élelmiszerlánc csütörtökön.

Jó választás a hazai

A közlemény szerint a Lidl Magyarország minden magyar és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját „Jó választás a hazai” védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek, és így megkönnyítse számukra a választást. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Magyar termelők sikere

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte: a vállalatnak meghatározó szerepe van abban, hogy a magas minőségű hazai termékek értékesítését növelje, ezáltal támogassa a termelőket, beszállítókat és hozzájáruljon a magyar gazdaság sikereihez.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

450 magyar beszállító

Az áruházlánc nyolc éve indította el a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, ennek eredményeként már csaknem 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3800 hazai termék érhető el, ami 87 százalékos növekedés a program első évéhez viszonyítva.

22 százalékkal több a magyar áru

A termékek népszerűségét jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évben mintegy 22 százalékos emelkedés az előző évhez képest – közölte a Lidl.

Magyar hús, zöldség és gyümölcs

A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk. Az állandó kínálat esetében a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származik – tették hozzá.

Magyarok külföldön

A közleményben felidézték azt is, hogy a vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet, és támogatja beszállítóit a külpiacra jutásban. A Lidl 64 milliárd forint értékben bonyolított exportot tavaly, 170 magyar beszállító 665 árucikke kapható 26 országban.

Szeretik a magyar rágcsát

A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek, valamint az állateledelek.

Imádják a magyar borokat

Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, tavaly összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – jelezte az áruházlánc. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Ezeket se hagyd ki!

Kiemelt kép: Lidl – Fotó: BPK