Kivizsgálást indítottak az Aldi által forgalmazott 1,5%-os ESL tej kapcsán, miután többen maró érzésre és hasmenésre panaszkodtak.

Kiakadtak a piliscsabaiak

Egy Aldiban vásárolt 1,5 százalékos, saját márkás tejre panaszkodott több piliscsabai vásárló. Több vásárló is azt állította, hogy a fogyasztásakor már kis mennyiségnél is maró érzés jelentkezett a nyelven és a nyelőcsöben, később pedig tartós hasfájást okozott. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Vizsgálat indult

A Nébih most meg is erősítette a Blikknek, hogy valóban július 25-én több mint 12 ezer liter ilyen tej került forgalomba. Nébih azt is közölte a lappal, hogy vásárlói reklamáció miatt az Aldi Magyarország Élelmiszer Kereskedelmi Bt. kivizsgálást indított a vállalkozás által forgalmazott 1,5%-os ESL tej kapcsán.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Erre a tejre kell figyelni

A szervezet közlése szerint a kellemetlenségeket a kereskedelmi lánc saját márkás, 1 literes, 1,5%-os ESL teje okozta, melynek minőségmegőrzési ideje: 01. 09. 2023., LOT-száma: L239536. A tétel előállítója a Tolnatej Zrt., és a július 25-én szállított tételből 12 408 liter került forgalomba.

Visszavették a tejet

A Facebook csoportban található beszámolók szerint szó nélkül visszavették tőlük a tejet, miután visszavitték az üzletbe. A vásárlóknak a helyi Aldiban azt mondták, hogy már szóltak a központnak, de állítólag ugyanúgy árulták a problémás tejet.

Nem minden tejjel van gond

A Facebook-bejegyzések szerint csak bizonyos gyártási sorozatnál lehetnek gondok, a korábban vásárolt ilyen termékek ugyanis fogyaszthatóak.

Ihatatlan volt

„A reggeli kávémba öntöttem a tejből, belekortyoltam, de ihatatlan volt, így kiköptem” – mondta a Blikknek Sándor Judit, aki szintén vásárolt ebből a tejből. Panaszával felhívta az Aldi ügyfélszolgálatát, illetve fotót is küldött a problémás termékről, azonban ő sem tud előrelépésről az ügyben.

Lidlnél is volt baj a héten

A vásárlók biztonsága érdekében a Scheppach GmbH elővigyázatosságból visszahívja a Parkside Napenergia generátor 300W PSGE 300 A1 termékét – közölte oldalán a Lidl. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Tüzet okozhat

Mint írják, a termék alján az IAN 420343_2207 nemzetközi cikkszám látható. A visszahívás oka, hogy a termék használata esetében nem zárható ki, hogy az használat közben kigyulladt. A bolt arra kéri vásárlóit, hogy ne használják tovább ezt a terméket.

Bárhol visszaveszik

Ezt a terméket június harmadikától lehetett kapni a Lidl bolthálózatában. Most arra kérnek mindenkit, hogy a terméket vigyék vissza bármelyik boltba, s a teljes vételárat a blokk ellenében is visszaadják.

Más termékekre nem vonatkozik

Ugyanakkor hangsúlyozzák, hogy a termékvisszahívás kizárólag a Parkside Napenergia generátor 300W PSGE 300 A1 (420343_2207) terméket érinti, a Parkside márka további, illetve a Lidl más termékeire a visszahívás nem vonatkozik. A Scheppach GmbH elnézést kér a vásárlóktól az okozott kellemetlenségért. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció – Forrás: MTI