Az ember azt gondolná, hogy egy olyan korszakban, mint amilyenben most élünk, a reklámozás egyszerű. Adottak a digitális eszközök és némi kreativitással fűszerezve össze is állíthatjuk a sikeres reklám recepjét. Ez azonban túl szép, hogy igaz legyen. Az igazság az, hogy még plusz tízezer másik vállalkozó gondolkozik így, szóval valami egyedit kell felmutatnunk.

A következő cikkben most utánajárunk, hogy hogyan adhatjuk meg az ügyfeleknek azt a bizonyos “wow” érzést. 

Reklámzaj és reklámkerülés

A piac telítettsége a reklámozás felületére is kihat, s azt vesszük észre, nemhogy kevesebben, egyre többen és többen vannak jelen az online platformokon. Ez valószínűleg a jövőben is így fog történni. Az Ideastyle szolgáltatásai a marketingünket támogatják, pontosan azért, hogy kitűnjük a tömegből. Ami pontosan hogyan is történik?

A reklámoknak pszichológiai hatása van, de egy idő után annyi hirdetéssel találkozunk, hogy az elménk automatikusan figyelmen kívül hagyja azokat. Ezt a folyamatot nevezzük reklámkerülésnek. Ez egy olyan fogyasztói magatartás, amely képes megszűrni a tartalmakat, és kizárólag a legfigyelemfelkeltőbb reklámokat helyezi előtérbe. Hatalmas a reklámzaj valamennyi felületen, szóval a vállalkozásunknak “wow” érzést kell keltenie. 

Minden vállalat a “wow’ érzésért harcol

Egy átlagember 1000-nél is több reklámmal találkozik egy nap, de este már alig emlékszik valamire. A cégek pedig egyre nagyobb és nagyobb összegeket áldoznak a reklámokra. Van ennek értelme?

A fogyasztók ingerküszöbét már nem lehet magasabbra emelni, s nem elég egy sablonos hirdetés számukra. Az újdonságok, az akciók nem hozzák őket lázba, de a profizmus kulcsszó is hatástalannak bizonyul. Akkor mi az igazság? A vevőket nem mi érdekeljünk vagy a cégünk, hanem saját maguk. Kíváncsiak arra, hogy ők mit kapnak tőlünk. 

Szerethető reklám – Gyakoroljuk az érzelmi ráhatást!

Mi történne akkor, ha a megtekintést követően a felhasználók egyszerűen tovább osztogatnák a hirdetést az ismerőseiknek? Örülnénk? Persze! Lehet, hogy ugyanabból a hirdetési költségből megszólíthatnánk az ügyfél 2-3 barátját is! Ez aztán a jó üzlet!

Az emberek a saját vágyaikra, elképzeléseikre fókuszálnak, és ezt kell alapul vennünk a hirdetési kampányok megtervezése során, ily módon fokozhatjuk az aktivitást. 

A vírusmarketing elnevezés is azt jelöli, hogy a reklám vírusként terjed tovább, egyik ügyféltől a másikig. Egy jól elkészített vírusvideó erőteljes érzelmi hatást gyakorol a potenciális vásárlókra, ami arra készteti majd őket, hogy másokkal szintén megosszák ezt az információt. Ki tudja, a végén lehet, hogy milliós megtekintést ér el így az üzenet. 

A “wow” érzés az a plusz, amire minden vállalkozásnak szüksége van és az egyetlen, ami komoly hatással van az ügyfelekre, és ez az egyik út, ami a sikerhez vezet, vagy talán az egyetlen út.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company Media Group hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.