Indulatosabbak voltak mostanában a BKK sofőrök, de nemcsak az utasokkal, hanem a többi közlekedővel is.

Az utóbbi hetekben több alkalommal is arról értesült a BKK, hogy a járművezetők megengedhetetlen hangnemben kommunikáltak az utasokkal, illetve más közlekedőkkel. Ezt mind a BKK, mind pedig a szolgáltató társaságok határozottan elítélik és szankcionálják – közölte a BKK.

A fővárosban több mint 5 ezer járművezető dolgozik, és valamennyiük számára alapvető elvárás, hogy udvariasak legyenek az utasokkal, ezt oktatják is. A BKK szerint a sofőrök döntő többsége ennek eleget is tesz.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Budapesti Közlekedési Központ és a járművezetőket foglalkoztató szolgáltatók minden, a járművezetők munkavégzésével kapcsolatos bejelentést külön kivizsgálnak. A cég ismételten felhívta a szolgáltatók figyelmét, hogy az utasokkal közvetlen kapcsolatban lévő munkatársak, így elsősorban a járművezetők fokozott figyelmet fordítsanak a szolgáltatói magatartás jelentőségére, az utasokkal való kommunikációra, valamint a konfliktushelyzetek kezelésére.

Egyúttal a BKK kéri az utasok segítségét abban, hogy amennyiben nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán (a +36-1-325-5255 éjjel-nappal hívható telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen) a konkrét pályaszám/rendszám, valamint időpont megjelölésével.

Kiemelt kép: illusztráció