Tudtad, hogy a Facebook hirdetés az egyik leghatékonyabb hirdetési platform jelenleg? Segítségével egyszerűen össze lehet kötni a célközönséget a vállalkozással. Ennek köszönhetően pedig növelni lehet az érdeklődést a kínált termék vagy szolgáltatás iránt B2C és B2B piacon egyaránt.

A Facebook segítségével egyszerűen meg lehet találni a célközönséget olyan adatok alapján, mint lokáció, korosztály, aktivitás, érdeklődési kör, demográfiai adat, nem, valamint felhasználói szokások. A segítségével pontosan lehet célozni a hirdetés indításakor. Ha profi kampányt szeretnél, kérd egy Facebook marketing ügynökség segítségét.

A megfelelő hirdetés létrehozásához nem csak a célt kell meghatározni

Elsősorban azt kell meghatározni, hogy az adott kampánynak milyen célt kell elérnie. Ugyanis a cél pontos ismerete elengedhetetlenül fontos annak érdekében, hogy a megfelelő időben lehessen eljuttatni a célközönségnek. Többnyire a weboldalt látogatók számának növelése, több like elérése a platformon, valamint az aktivitás növelése a cél. Fontos, hogy a kampánynak minden esetben csupán egy fő célja lehet.

A megfelelő hirdetés létrehozásához nemcsak a célt kell meghatározni, hanem azt is, hogy pontosan kik tartoznak a célközönséghez, és ők mit akarnak. Továbbá meg kell határozni a költségkeretet, illetve azt is, hogy milyen fotók és videók szerepelnek majd a hirdetésben.

Milyen részekből áll a hirdetés?

A kreatívból, a célzásból, az elhelyezésből, a költségkeretből és az ütemezésből. A kreatív a szöveges és vizuális tartalmat jelenti. Elkészítése során mindenképpen kiemelkedően jó tartalomra kell törekedni. Ez például azért is fontos, mert nagyobb lesz az esélye annak, hogy mások is megosztják. Ennek köszönhetően még több emberhez lehet eljutni ingyenesen. Minden esetben legyen CTA, vagyis Call To Action, ami kapcsolódjon az aktuális lépéshez, és egyértelműen mutassa meg a következőt.

A célzás a célközönség meghatározását jelenti. Az elhelyezés pedig arra irányul, hogy pontosan milyen felületeken jelenik meg a kreatív. A költségkeret természetesen azt az összeget jelenti, amit a hirdetésre lehet szánni. Az ütemezés során pedig a hirdetés élettartama kerül meghatározásra. 

A Facebook hirdetés tökéletes arra, hogy segítse a vállalkozók munkáját

A Facebook hirdetés minden vállalkozás életét megkönnyíti, hiszen a segítségével minden fontos információ kényelmesen és egyszerűen eljuttatható a célközönségnek. Ráadásul ez a megfelelő időben történik, melynek köszönhetően növelhető a bevétel.

A Facebook hirdetés tökéletes eszköz arra, hogy segítse a vállalkozók munkáját. Egyszerűen lehet kiszolgálni a potenciális vevői igényeket. Nincs szükség jelentős költségvetésre ahhoz, hogy jó eredményeket lehessen elérni. Azonban fontosak a folyamatos mérések, hiszen csupán így javíthatóak egyszerűen az esetleges hibák.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.