Nem kell bajlódni a blokk keresgélésével, ugyanis anélkül is visszaadják a teljes vételárat. Mindenkit arra kérnek, hogy ne használják a vásárlók, mivel könnyen lángolni kezdhet a készülék.

Ezt a döntést hozta az áruházlánc

A vásárlók biztonsága érdekében a Scheppach GmbH elővigyázatosságból visszahívja a Parkside Napenergia generátor 300W PSGE 300 A1 termékét – közölte oldalán a Lidl. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Tüzet okozhat

Mint írják, a termék alján az IAN 420343_2207 nemzetközi cikkszám látható. A visszahívás oka, hogy a termék használata esetében nem zárható ki, hogy az használat közben kigyulladt. A bolt arra kéri vásárlóit, hogy ne használják tovább ezt a terméket.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Erről a generátorról van szó

Ezt a kódot kell keresni

Bárhol visszaveszik

Ezt a terméket június harmadikától lehetett kapni a Lidl bolthálózatában. Most arra kérnek mindenkit, hogy a terméket vigyék vissza bármelyik boltba, s a teljes vételárat a blokk ellenében is visszaadják.

Más termékekre nem vonatkozik

Ugyanakkor hangsúlyozzák, hogy a termékvisszahívás kizárólag a Parkside Napenergia generátor 300W PSGE 300 A1 (420343_2207) terméket érinti, a Parkside márka további, illetve a Lidl más termékeire a visszahívás nem vonatkozik. A Scheppach GmbH elnézést kér a vásárlóktól az okozott kellemetlenségért.

Hatalmas bevételek

A történtek minden bizonnyal aligha lesznek befolyással a Lidl bevételeire. Mint a Portfolio hétfői cikkéből kiderül, harminc százalékkal növelte bevételét az áruházlánc a tavalyi évben. Az árstopok 19 milliárd forint, míg a duplájára emelkedett különadó 36,9 milliárd forint többletköltséget jelentett a vállalatnak.

Ennyien döntenek a Lidl mellett a napi bevásárlás során

A cég bevétele elérte a 973 milliárd forintot, s a csökkenő bevételek ellenére, növelte piaci részesedését a kiskereskedelmi vállalat. Közlésük szerint mintegy 3 és fél millió háztartás teszi első helyre a Lidl-t, ha vásárolni indul.

Kiemelt figyelem a magyar termékekre

Emellett a magyar áruk export-értéke elérte a 100 milliárd forintot is – ez 30%-os emelkedés a 2021-es évhez képest. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

(Kiemelt képünk saját illusztráció.)