Továbbra is komoly problémákkal kell szembenéznie a Takarékbank ügyfeleinek. A bank ügyfeleinek nagy része már ötödik napja nem fér hozzá a pénzéhez, aki viszont hozzáfér, annak többet von le a rendszer a számlájáról -írja az Index

Már a múlt héten sem tudtak hozzáférni pénzükhöz a Takarékban ügyfelei. A postások lettek az egyik legnagyobb áldozatai annak, hogy összeomlott a pénzintézet netbankja. Sok postai dolgozó egy fillér nélkül maradt, mivel november 5-én érkezik a fizetésük, amelyet minden bizonnyal átutalt a Magyar Posta, de a dolgozók nem tudták azt felvenni -írta a Napi.hu

A probléma hétfőre sem oldódott meg. Az Index egyik olvasója például azt írta, az internetes kártyás fizetéseket duplán vonja le a számlájáról a pénzintézet. Emiatt volt, hogy utalni sem tudott az illető, holott lett volna fedezet a kártyáján, ha nem duplán vonták volna le a vásárlások összegét. Az ügyfél panaszbejelentésére a bank azt válaszolta, hogy jóváírják majd a pluszban levont tételeket.

De van más gond is. Van aki azt tapasztalta,  hogy a kártyás vásárlások után kapott sms-ben csak a levont összeget írták meg, az egyenleget azonban, vagyis azt, hogy mennyi pénz maradt még a kártyán, már nem írták meg, pedig ez is része a szolgáltatásnak, eddig ilyen nem fordult elő.

A Takarékbank ügyfelei a fentieken kívül a következő problémákkal szembesültek:

  • nem működnek automaták
  • megtakarítási számlák “vesztek el” a bank rendszerében
  • “kölyökkártyaként” kezel bankkártyákat a bank rendszere, egy forintos vásárlási limittel, ami gyakorlatilag használhatatlanná teszi a kártyát
  • a bank telefonos ügyfélszolgálata pedig nagyjából tehetetlenül áll a panaszok áradatával szemben, haladékot kérnek az ügyfelektől, majd nem jelentkeznek a megadott idő után.
  • de olyan is volt, hogy a bank olyan embereknek küldött sms-ben jelszavakat, akik nem is a Takarékbank ügyfelei

A takarékok és a Takarékbank körüli cégcsoport október 31-vel olvadt össze egy nagy bankká. Ez egy informatikai integrációt is jelentett, amellyel még pár nap haladékot adott magának a cég, és előre jelezte az ügyfeleinek, hogy november 5-ig nem lesz használható a Takarék online felülete. A panaszok szerint azonban azóta sem működik rendesen a rendszer.

Kiemelt kép: Takarékbank székház