A marketing többről szól, mint egyszerűen csak üzenetet közvetíteni az ügyfeleknek. Érzelmeket, szükségleteket és vágyakat is magában foglal. Ahhoz, hogy ezeket az erős érzéseket kiváltsa a fogyasztókból, egy kis lendületet kell adnia marketingjéhez és reklámozásához – képeken keresztül.

A marketing vagy a reklámszöveg képek nélkül olyan, mint a fagylalt feltétek nélkül… elvégzi a munkát, de nem igazán izgat, igaz? Ugyanez vonatkozik a szöveges hirdetésekre, blogbejegyzésekre, webhelyoldalakra és egyebekre.

A képek felejthetetlenek.
Egy gyönyörű ingyenes kép vagy lenyűgöző fotó láttán általában tovább marad bennünk, mint amennyire emlékszünk egy rövid leírás, blogbejegyzés vagy hirdetés elolvasására. Valójában több mint 65%-ára emlékszünk annak, amit látunk… szemben a hallottak 10%-ával.

A képek gyorsabban kommunikálnak.
Rohanó világban élünk, és a fogyasztók naponta több mint 5000 hirdetést látnak. A képek kulcsfontosságúak a marketingben, mert gyorsabban emésztődnek fel. Az olvasóknak csaknem 10 másodpercbe telik az írott szöveg feldolgozása és eldöntése, hogy mennyi az értéke, nem is beszélve az olvasáshoz szükséges időről.
A képek megtartják az olvasókat.
A képek kitartásra ösztönzik az olvasókat. A TIME szerint a webhely látogatói valószínűleg nem maradnak 15 másodpercnél tovább az Ön webhelyén vagy blogjában.

A képek növelik a nyitottság és az elköteleződés arányát.
Függetlenül attól, hogy tartalma szöveget illusztráló képeket tartalmaz, vagy egyszerűen csak egy cikket kísér, az olvasók vizuális elemeket szeretnének látni. A képeket tartalmazó cikkek és blogbejegyzések több mint 90%-kal több megtekintést kapnak, mint azok, amelyek nem tartalmaznak képeket. A sajtóközlemények is 45%-kal nőtt a nézettség, ha fényképet vagy videót is tartalmaznak.

A képek segítenek az értékesítésben.
Lehet, hogy az online vásárlás népszerűbb, mint valaha, de a vásárlók továbbra is kíváncsiak, hogyan fog kinézni a termékük, amikor megérkezik. Te nem?
Ezért olyan fontosak a minőségi, pontos termékfotók. A fogyasztók 67%-a szerint az egyes termékimázsok minősége nagyon fontos a termékek kiválasztásánál és vásárlásánál. A vásárlók azt is gondolják, hogy a termék képminősége értékesebb, mint a termékinformáció (63%), a részletes termékleírás (54%) vagy a vásárlói értékelések és vélemények (53%).

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.