A vállalkozások életében a hatékony időgazdálkodás kulcsfontosságú, így van ez akkor is, amikor a kampányok megtervezése zajlik. Ilyenkor a legokosabb döntés, ha olyan szoftvert veszünk igénybe, amely az egész folyamat során a segítségünkre lehet.

Az ActiveCampaign új kampánytervezőjével még egyszerűbbé és gyorsabbá tehetjük az e-mailek létrehozását. Ebben a cikkünkben bemutatjuk, hogy melyek a folyamat sarkalatos pontjai. Ha mégis szakértői segítségre vágynánk, a FunnelFlow csapatára számíthatunk, ugyanis oktatóvideókkal igyekeznek elmagyarázni, hogyan is működik a rendszer.

A legjobb segítő a kampányok tervezésében

A kampányok megtervezésében és az egyes folyamatok automatizációjában is hatalmas segítséget jelent az ActiveCampaign kampánytervezője. Vagyis általa pofonegyszerűen beállíthatjuk, hogy milyen listára, milyen szegmensnek küldenénk ki az üzenetet. Természetesen itt állíthatjuk be azt is, hogy mit tartalmazzon a levél tárgymezője.

A régi felület esetében nehézséget okozott az, hogy jó néhány kötelező lépésen át kellett verekednünk magunkat, ami persze időigényes és frusztráló. Ez például olyankor jelentett gondot, ha a célközönség, a lista vagy a szegmens még nem volt konkrétan meghatározva, de a tartalom beállításait már elvégeztük volna. Szintén problémát jelentett a módosítás, hiszen a lépéseken újból átnavigálva juthattunk csak el bizonyos opciókhoz. 

Mit kínál az új kampánytervező?

Ellenben az új tervező egy sor praktikus funkcióval bővül, például intuitív e-mail beállítás lehetőségével. Ennek köszönhetően elfelejthetjük a kötelező lépéseket, az ide-oda navigálást az apró finomításoknál. A megújult felület révén pillanatok alatt összeállíthatjuk a kampányainkat. 

További előnye, hogy a csapattagok együttműködését is lehetővé teszi, így már az ötletelés fázisában, a tervek csiszolgatásánál, a tartalom véglegesítésénél is működhet a kooperáció. Az új tervezővel a csapat minden tagja gond nélkül dolgozhat a kampányokon.

Ezenfelül nagyobb fokú rugalmasságot is kínál: bátran kísérletezhetünk a tervekkel, módosíthatjuk a beállításokat, optimalizálhatjuk a szegmentációkat pillanatok alatt, nem kell tehát oldalakon átverekednünk magunkat, hogy megoldhassunk egy apró finomítást. Könnyen kezelhetünk mindent, az e-mail kinézetét, a figyelemfelkeltő tárgysort, az előnézetet. 

Gördülékenyebb munka, átláthatóbb kampánytervezés

Az üzleti életben korántsem mindegy, hogy mire mennyi időt szánunk, a hatékonyság, az egyszerűség és az átláthatóság alapvető követelmény, hogy sikeresen tudjunk megtervezni és végigvinni egy-egy kampányt. Ráadásul az sem mindegy, hogy milyen szoftverrel kell megoldani mindezt, érdemes olyan mellett letenni a voksunkat, amellyel az egész csapat együttműködése zökkenőmentes.

Az ActiveCampaign, amely egy marketingautomatizációs, CRM és hírkevélküldő rendszer egyben, kiváló választás lehet számunkra. 

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a funnelflow.hu oldalt működtető cég.

Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.