Saját márkás edzőcipőt dobott piacra nálunk is a Lidl. Az áruházlánc színeit és logóját viselő cipő 5 ezerbe kerül, ahogy kitették, máris elkapkodták az összeset. Nyugat-Eutópában is nagy divat lett ez a kék-sárga cipő.
Egy éve indult a sikersztori
Egy viccel indult, ma óriási sikercikk lett a Lidl saját márkás cipője. A sztori alig egy éve indult, amikor a Lidl németországi Facebook-oldala: felraktak egy képet egy saját márkás sportcipőről. A Lidl sárga-kék-piros színeit viselő cipő grafikáját olyan lelkesen fogadták, hogy ősszel négyszázat le is gyártottak belőle, és egy nyereményjátékon keresztül osztották szét.
Korlátozott számban
A cipők akkora sikert arattak, hogy idén korlátozott számban több országban is megjelentek a boltokban, bár ez jellemzően nem tartott hosszú ideig, mert mindig elkapkodták őket – írja a G7.hu.
A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Nyomtatott változatban először 1907-ben jelent meg a Budapest és Környéke újság. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol! A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Kultikus darab
A Lidl-cipő azonnal kultikus ruhadarab lett az ilyesmire fogékony szubkultúrákban, Belgiumban például pár óra alatt elkapkodták a kétezer pár cipőt júliusban. A 13 euróért (4600 forintért) árult cipőkre akkora volt a kereslet, hogy akár százszoros áron árulták őket az interneten.
Magyarországon is kapható
A magyarországi Lidl azt nyilatkozta nemrég, hogy Magyarországon is kapható lesz a saját márkás cipő, póló, papucs, zokni és leggings. Az akció a készlet erejéig fog tartani, amelyre az lehet az egyik magyarázat, hogy a korlátozott kínálattal, exkluzivitással őrizhető meg a termékek varázsa – írja a portál.
Nagyon felkapott
Ahogy a francia 20minutes írja, a kollekció már áprilisban is kapható volt egy ideig, és egy bizonyos vásárlói réteg akkor hihetetlenül felkapta.
Kultikus darab
Ahogy a luxusiparnak is vissza-visszatérő eleme a populáris kultúra felfedezése és kollekciókba építése, ezúttal is hasonló jelenségről van szó: a cipő a nyugati urbánus hipszterközösség kultikus darabja lett.
5 ezer forint
Mivel a cipő nagyon népszerű és csak limitált példányban kapható, beindult a biznisz a másodlagos piacon. Az eredetileg alig 5 ezer forintos cipőt az internetes kereskedelmi felületeken 20-30 ezerért árulják, és még ennyiért is eladják, de Franciaországban volt, hogy százszoros áron passzolták tovább.
Kiemelt kép: Lidl sportcipő – Forrás: ebay.fr