Saját márkás edzőcipőt dobott piacra nálunk is a Lidl. Az áruházlánc színeit és logóját viselő cipő 5 ezerbe kerül, ahogy kitették, máris elkapkodták az összeset. Nyugat-Eutópában is nagy divat lett ez a kék-sárga cipő.

Egy éve indult a sikersztori

Egy viccel indult, ma óriási sikercikk lett a Lidl saját márkás cipője. A sztori alig egy éve indult, amikor a Lidl németországi Facebook-oldala: felraktak egy képet egy saját márkás sportcipőről. A Lidl sárga-kék-piros színeit viselő cipő grafikáját olyan lelkesen fogadták, hogy ősszel négyszázat le is gyártottak belőle, és egy nyereményjátékon keresztül osztották szét.

Korlátozott számban

A cipők akkora sikert arattak, hogy idén korlátozott számban több országban is megjelentek a boltokban, bár ez jellemzően nem tartott hosszú ideig, mert mindig elkapkodták őket – írja a G7.hu.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Kultikus darab

A Lidl-cipő azonnal kultikus ruhadarab lett az ilyesmire fogékony szubkultúrákban, Belgiumban például pár óra alatt elkapkodták a kétezer pár cipőt júliusban. A 13 euróért (4600 forintért) árult cipőkre akkora volt a kereslet, hogy akár százszoros áron árulták őket az interneten.

Magyarországon is kapható

A magyarországi Lidl azt nyilatkozta nemrég, hogy Magyarországon is kapható lesz a saját márkás cipő, póló, papucs, zokni és leggings. Az akció a készlet erejéig fog tartani, amelyre az lehet az egyik magyarázat, hogy a korlátozott kínálattal, exkluzivitással őrizhető meg a termékek varázsa – írja a portál.

Nagyon felkapott

Ahogy a francia 20minutes írja, a kollekció már áprilisban is kapható volt egy ideig, és egy bizonyos vásárlói réteg akkor hihetetlenül felkapta.

Kultikus darab

Ahogy a luxusiparnak is vissza-visszatérő eleme a populáris kultúra felfedezése és kollekciókba építése, ezúttal is hasonló jelenségről van szó: a cipő a nyugati urbánus hipszterközösség kultikus darabja lett.

5 ezer forint

Mivel a cipő nagyon népszerű és csak limitált példányban kapható, beindult a biznisz a másodlagos piacon. Az eredetileg alig 5 ezer forintos cipőt az internetes kereskedelmi felületeken 20-30 ezerért árulják, és még ennyiért is eladják, de Franciaországban volt, hogy százszoros áron passzolták tovább.

Kiemelt kép: Lidl sportcipő – Forrás: ebay.fr