Folytatódnak az útfelújítások az M0-ás déli részén. Erről a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. tájékoztatta levélben az egyik facebookozót. Kovács Dávid ugyanis levelet írt az állami cégnek, hogy megtudja, mire számíthatnak a Szigetszentmiklós környékén élők az elkövetkező hónapokban, években.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. levele alapján meglehetősen sok forgalomtereléssel járó tervezett építés. átépítés, felújítás lesz a környéken, nézzük őket sorban:
A NIF Zrt. beruházásában az M0 autóút rekonstrukciója zajlik az M6 autópálya- 51. sz. főút között.
Decemberben várható az M6 csomópont lehajtó ágának megnyitása a munkaterületen átvezetve. Ez a terelés tervezetten áprilisig tart.
A tervezett ütemezés az alábbiak szerint alakul:
- 2018 novemberétől életbe lépett az M6-M0 csomópont és a Halászteleki csomópont közötti terelés. A Hárosi Duna hídon az M1-es autópálya felé a 6-os főútig 3 sávon, ahol a 6-os főút kihajtó ága elérhető marad. A szakasz végéig 2 sávon haladhat tovább a forgalom. Az M5-ös autópálya felé vezető szakaszon végig 2 sávon halad a forgalom.
- Idén december elején várható az M0 balpályán az M6 autópálya kihajtó ágának megnyitása.
- Jövő év március végére tervezett az M6 csomópont eredeti forgalmi állapotának visszaállítása.
- Szintén jövő év március és augusztus vége között várható a Szigetszentmiklósi csomópont és az 51. sz. főúti csomópont közötti terelésének életbe léptetése, mely a balpálya Szigetszentmiklósi le- és felhajtások zárását érinti.
- Jövő év április végére várható az M0 autópálya Szigetszentmiklósi és az 51. sz. főút között az eredeti forgalmi állapot visszaállítása.
- Idén november – 2019. augusztus között lép várhatóan életbe a forgalomterelés a 6. számú főút csomópontban az M0 autópálya balpályán a felé- és lehajtások zárásával.
- Jövő évben augusztus és 2020. március között lép várhatóan életbe a forgalomterelés a Halászteleki csomópontban az M0 autópálya balpályán a fel- és lehajtások zárásával.
- Jövő augusztusára várható az M0 Ráckevei Dunaág és az 51. sz. főút közötti szakaszának zajvédőfal magasítása a jobb pályán a leállósáv zárása mellett, valamint az M6-M0 és a Halásztelki csomópont közötti zajvédőfal építése a jobb pálya melletti leállósáv zárásával.
Témához kapcsolódó cikk:
Végre elkészült a szigetszentmiklósi körforgalom az M0-ásnál, de lesznek még forgalomkorlátozások
És egy másik témához kapcsolódó cikk: Megkönnyebbülés a dél-csepeli agglomerációban! Könnyebb lesz a közlekedés az M0-ás felé
Kiemelt kép: Dugó az M0-ás déli szakaszán/Budapestkörnyéke.hu