A ToTu termékek tojásfehérjéből készült tejtermék alternatívák, melyekkel kiválóan lehet helyettesíteni a tehéntejből készült túrót, sajtkrémet, tejfölt. Sőt, a friss fejlesztéseknek köszönhetően a tejeskávét és az epres joghurtot is.

Felmerül a kérdés, kiknek is érdemes kipróbálni ezeket a 100%-ban magyar gyártású és fejlesztésű innovatív termékeket?!

Ajánljuk laktózérzékenyeknek és tejfehérje allergiásoknak. A laktózmentes ToTu termékeket mind a tejfehérje-allergiások, mind pedig a laktózérzékenyek panaszok jelentkezése nélkül, nyugodt szívvel tudják fogyasztani. A ToTu termékek fejlesztése során minden esetben a hagyományos tejtermékek viszonylag semleges ízvilágának és állagának elérése volt a célja a gyártónak.

– A ToTu termékeket ajánljuk sportolóknak és diétázóknak is. A sportolók számára kifejezetten fontos, hogy megfelelően pótolják a fehérjéket, hisz enélkül az izmok nem képesek megfelelően fejlődni, sőt akár leépülhetnek a folyamatos edzések mellett. A ToTu termékek kiemelten magas fehérjeforrásként illeszthetőek be a sportolók (pl.: testépítők) étrendjébe, garantálva a szervezet számára szükséges fehérjebevitelt. A ToTu termékek továbbá tökéletesen beilleszthetők a szénhidrátcsökkentett étrendekbe, így ideális többek között a paleolit diétához is. A paleo diéta lényege, hogy a bevitt élelmiszerek ne tartalmazzanak modern, feldolgozott adalékanyagokat (pl.: cukor), a ToTu termékek pedig tökéletesen illeszkednek ebbe a csoportba – mondta Dr. Németh Csaba, a ToTu termékek gyártójának részéről.

A ToTu termékek azáltal, hogy a tejtermékekhez hasonlóan semleges ízűek, a konyhában nagyon változatosan felhasználhatóak. Így például a ToTu Krém száz és száz ízesítéssel lehet alapja egy mártogatós finomságnak, egy pohár desszertnek vagy akár egy süteménykrémnek.

A tejtermék helyettesítőket előállító cég honlapján többet is megtudhatunk innovatív munkafolyamataikról, míg a Facebook oldalukon tejmentes receptekkel is találkozhatunk.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.