A japánok az ipar több területén számítanak kiemelkedő gazdasági szereplőnek, nincs ez másként a tintasugaras nyomtatók világában sem: az Epson és a Brother márka is az ázsiai szigetről indult, mielőtt világszinten jegyzetté vált.

Epson – a költséghatékony, környezettudatos nyomtatás úttörője

A Epson az egyik legjelentősebb brand az elektronikai piacon, a nyomtatók világában ez a név egyet jelent a minőséggel, nem véletlenül tartoznak a top 100 globális technológiai vezető közé. Több mint 81 ezer alkalmazottat foglalkoztat a cég, amely az 1942-es megalapítása óta vált megkerülhetetlen szereplővé.

Az Epson toner alkalmazása azért számít jó döntésnek, mert a vállalat innovatív, környezettudatos megoldásai révén tartja a lépést a felhasználói igényekkel: a tinta kiemelkedő minőségű, a nyomtatás így hiba nélküli. Prémium minőségű patronokat készítenek, amelyek gyártásánál sokkal kisebb a szén-dioxid-kibocsátás, mint a lézernyomtatók esetében.

Energiából is csekélyebb mennyiségre van szükség, míg hulladék alig keletkezik – a zöld technológiának köszönhetően lehet napjainkban is piacképes ez a technológia.

Az Epson tintatartályos nyomtatói ugyanúgy megtalálhatók a legnagyobb irodaházakban, ahogyan az otthonokban. A termékeit nagy kapacitás és kiváló ár-érték arány jellemzi, ezért válhatott egy kis japán cégből nagyvállalattá.

Brother – évszázados tapasztalat, megbízható minőség

Szintén japán a Brother, amely ugyancsak a nyomtatáshoz köthető elektronikai megoldásokkal foglalkozik. A többfunkciós nyomtatók mellett gyártanak asztali számítógépeket, ipari varrógépeket, szerszámgépeket, szkennereket és címkenyomtatókat is.

Hatalmas múltú cégről van szó, 1908-ban alapították, persze akkor még varrógépekkel foglalkozott. Összesen 35 ezernél is több alkalmazottat foglalkoztatnak, Európában több mint ötven éve vannak jelen.

Brother toner szintén jegyzett termék, ezt minőségének és felhasználóbarát kialakításának köszönheti. A brand méreteit jelzi, hogy világszerte tizenhét telephelyen gyártanak és szolgáltatnak, emellett negyvennél is több országban értékesítenek.

A világszínvonalon teljesítő szervezet a mottója szerint „melletted áll a mindennapokban”, a tapasztalatok alapján pedig ez nem csupán üres frázis: a Brother termékeit használó partnerek elégedettsége rendszeresen visszaköszön.

A fotó forrása: CactusG / Shutterstock.com

Ez a cikk szponzorált tartalom. Ha Ön is szeretne ilyent Budapest környékének legolvasottabb regionális hírportálján, amely a forgalmas napokon már Magyarország 8. legolvasottabb hírportálja, akkor kattintson ide!