A japánok az ipar több területén számítanak kiemelkedő gazdasági szereplőnek, nincs ez másként a tintasugaras nyomtatók világában sem: az Epson és a Brother márka is az ázsiai szigetről indult, mielőtt világszinten jegyzetté vált.
Epson – a költséghatékony, környezettudatos nyomtatás úttörője
A Epson az egyik legjelentősebb brand az elektronikai piacon, a nyomtatók világában ez a név egyet jelent a minőséggel, nem véletlenül tartoznak a top 100 globális technológiai vezető közé. Több mint 81 ezer alkalmazottat foglalkoztat a cég, amely az 1942-es megalapítása óta vált megkerülhetetlen szereplővé.
Az Epson toner alkalmazása azért számít jó döntésnek, mert a vállalat innovatív, környezettudatos megoldásai révén tartja a lépést a felhasználói igényekkel: a tinta kiemelkedő minőségű, a nyomtatás így hiba nélküli. Prémium minőségű patronokat készítenek, amelyek gyártásánál sokkal kisebb a szén-dioxid-kibocsátás, mint a lézernyomtatók esetében.
Energiából is csekélyebb mennyiségre van szükség, míg hulladék alig keletkezik – a zöld technológiának köszönhetően lehet napjainkban is piacképes ez a technológia.
Az Epson tintatartályos nyomtatói ugyanúgy megtalálhatók a legnagyobb irodaházakban, ahogyan az otthonokban. A termékeit nagy kapacitás és kiváló ár-érték arány jellemzi, ezért válhatott egy kis japán cégből nagyvállalattá.
Brother – évszázados tapasztalat, megbízható minőség
Szintén japán a Brother, amely ugyancsak a nyomtatáshoz köthető elektronikai megoldásokkal foglalkozik. A többfunkciós nyomtatók mellett gyártanak asztali számítógépeket, ipari varrógépeket, szerszámgépeket, szkennereket és címkenyomtatókat is.
Hatalmas múltú cégről van szó, 1908-ban alapították, persze akkor még varrógépekkel foglalkozott. Összesen 35 ezernél is több alkalmazottat foglalkoztatnak, Európában több mint ötven éve vannak jelen.
A Brother toner szintén jegyzett termék, ezt minőségének és felhasználóbarát kialakításának köszönheti. A brand méreteit jelzi, hogy világszerte tizenhét telephelyen gyártanak és szolgáltatnak, emellett negyvennél is több országban értékesítenek.
A világszínvonalon teljesítő szervezet a mottója szerint „melletted áll a mindennapokban”, a tapasztalatok alapján pedig ez nem csupán üres frázis: a Brother termékeit használó partnerek elégedettsége rendszeresen visszaköszön.
A fotó forrása: CactusG / Shutterstock.com
Ez a cikk szponzorált tartalom. Ha Ön is szeretne ilyent Budapest környékének legolvasottabb regionális hírportálján, amely a forgalmas napokon már Magyarország 8. legolvasottabb hírportálja, akkor kattintson ide!