A szájmaszk használata miatt alakult ki szóváltás, majd tettlegesség az egyik budapesti kórházban. Az eset a 8. kerületben történt, még október 30-án.

A gyermekét vitte be

A rendőrség közlése szerint egy fiatal nő édesanyjával vitte be két beteg gyermekét az egyik 8. kerületi kórházba, amikor a betegfelvételnél az ápoló megkérte őket, hogy tartsák be az egészségügyi előírásokat és vegyenek fel szájmaszkot, azonban erre nem voltak hajlandóak. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Szóváltás alakult ki

A család és a dolgozók között szóváltás alakult ki, majd tettlegesség. Az egyik nő leköpte az ügyeletes orvost, majd nekiment az egyik ápolónak, őt többször megütötték. Ekkor avatkozott közbe az egyik apuka, akit szintén bántalmaztak.

HOPPÁ! A forgalmas napokon már 300 ezren olvastok minket! Ezzel Magyarország Top 15 hírportálja közé került a BudaPestkörnyéke.hu! Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint az Origo, Index, Telex, Hvg, Blikk, 24.hu vagy az RTL KLUB és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most Te is minket olvasol! Részletek itt.

Sérültek is vannak

A feltételezett elkövetőket a józsefvárosi rendőrök még a helyszínen elfogták és a kerületi rendőrkapitányságra előállították. Az ápoló és az apa könnyű sérülést szenvedett.

Kihallgatták őket

A 25 éves és az 53 éves nőket a 8. Kerületi Rendőrkapitányság nyomozói közfeladatot ellátó személy elleni erőszak bűntett miatt hallgatták ki gyanúsítottként.​

Nemrég egy állatorvosi rendelőben volt balhé

Amint azt a BudapestKörnyéke.hu is megírta döbbenetes jelenetek zajlottak Budapesten, a 8. kerületben, egy állatorvosi rendelőben. Az eset főszereplői az állatorvos, az asszisztensnője, egy gazdi és az Yorkshire terrier kutyája, aki a Turbó névre hallgat.

Szürreális eset

A kissé szürreális esetre minden résztvevő másként emlékszik, annyi biztos, hogy a legrosszabbul a kutyus, Turbó járt, aki kitört tejfoggal távozott a rendelőből. A fogvesztést aztán veszekedés, majd verekedés és rengeteg szitkozódás előzte meg. A történtekre mindenki teljesen másként emlékszik, egyben egyeznek meg a felek: a hét hónapos yorki oltásra érkezett a rendelőbe.

A kutyus gazdája így emlékszik

A lapnak a kutyus gazdija, Béla mesélte el a saját szemszögéből a története, mint mondja, az előre egyeztetett időponthoz képest 50 percet késett, s bár tudta, hogy hibát követett el, mégis bízott benne, hogy Turbó megkaphatja majd az oltását, ha ő sűrű elnézések közepette bocsánatot kér.

Kizavarta

A várakozással szemben azonban a doktor közölte a gazdival, már nem oltja be a kutyust, majd kizavarta Bélát a rendelőből. “Na, akkor már én sem hagytam magam, mi az, hogy oltás nélkül csak úgy kitesz. Kértem a panaszkönyvet, de állítólag az nincs a rendelőben” – mesélte felháborodva Béla a portálnak, majd azt is elmondta, hogy dühében a földre lökte a pénztárgépet.

Elszabadult a pokol

A pokol ezt követően szabadult el, az orvos ugyanis bezárta a rendelő ajtaját, hogy a gazdi ne tudjon kimenni. “Egymásnak feszültünk, ütés nem volt, csak megfogtuk egymás grabancát. Erre az asszisztensnő nekem jött és többször is erősen megütött. Közben szegény Turbó leesett és kitört a tejfoga” – mondta a lapnak Béla.

Jöttek a rendőrök

A vitának végül a rendőrség vetett véget, Bélát megbilincselték és elvezették a rendelőből. Ezután az őrsről a Baleseti Intézetbe vitték a rendőrök, ahol a sebeit több öltéssel összevarrták, melyet az asszisztensnő okozott neki, a sérülésekről pedig látlelet is készült. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Az állatorvos másként emlékszik

A portál az érintett állatorvost is megkereste, aki nyilvánvalóan egészen másként emlékszik a történtekre, elmondása szerint Béla egy óra késéssel érkezett meg és bocsánatot sem kért. “Hiába mondtuk neki, hogy legalább telefonon jelezze, ha nem ér ide időben, ő flegma stílusban közölte, a jövőben sem fogja ezt percre pontosan kiszámolni. „Pedig nálunk ez a rendszer, így másnak kell várakoznia ön miatt”, válaszoltam neki, mire azt mondta, hogy akkor máshova viszi a kutyáját. Erre én: “Csak nyugodtan”. Ezután a panaszkönyvet kérte, ami egy rendelőben sincs, nem is írja elő jogszabály, a gazdák a kamarához fordulhatnak, ha szakmai panaszuk van. Na itt valami elszakadt nála és a földre dobta a pénztárgépet” – mondta el a Blikknek Dr. Nádasdi Péter. További részletek ebben a cikkünkben.

Kiemelt kép: Illusztráció – Forrás: Pexels