Csütörtökön a délelőtti órákban több felhasználó is azt tapasztalta, hogy nem elérhető az OTP online fizetős alkalmazása a Simple Pay szolgáltatás, így parkolni sem tud, mert nincs náluk apró.

Aki a parkolásait az OTP Simple Pay alkalmazással intézte csütörtök délelőtt igen csak meglepődhetett, amikor kiderült nem működik, nem tud vele még egy parkolást sem fizetni.

Az egyik legnagyobb mobilfizetési rendszer leállása azoknak okoz különösen problémát, akik nem tartanak maguknál aprót, időre mennek és nincs lehetőségük pénzt dobni, egyáltalán megkeresni a legközelebbi parkolóórát, de gondja lehet azoknak is, akik arra számítanak, hogy fizetik a parkolási díjat, majd kiderül, hogy mégsem.

A BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportál egyik olvasója küldte el nekünk a kiemelt fotón látható képernyőképet. Ezen jól látszik, a bank hibaüzenete: „Kapcsolat elutasítva”.

Olvasónknak az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy hamarosan helyreáll a rendszer, ha kár érte, tegyen bejelentést és kivizsgálják a kértérítési igényét.

Cikkünk megjelenését követően az OTP Simple online fizetési rendszert fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil kommunikációjáért felelős CafePr ügyfélkapcsolati igazgatója, Szatmári Péter az alábbi állásfogglalás közlését kérte a BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportáltól:

A mai nap folyamán, egy technikai hiba következtében, a Simple by OTP alkalmazás és a SimplePay  fizetési felületei a megszokotthoz képest lassabban jelentek meg, sőt egyes esetekben nem töltöttek be. A helyzet azóta megoldódott, a rendszer a megszokott módon működik. Az esetlegesen okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük.

A Simple Pay mobilfizetés vagy mobil pénztárca egy olyan fizetési szolgáltatás, amelyet mobileszközök segítségével vesznek igénybe. A mobillal fizetők készpénz vagy bankkártya használata helyett a mobiltelefonjukkal fizetnek különböző szolgáltatásokért.

Kiemelt kép: OTP Simple Pay alakalmazás hibaüzenete