Teljesen leállt a MÁV elektronikus jegyvásárlási rendszere. Sem az automatáknál, sem interneten nem lehet jegyet váltani. Akik elővárosi vonattal közlekednek, azok mielőtt elindulnak, olvassák el ezt a cikket!

A BudaPestkörnyéke.hu agglomerációs hírportált százezrek olvassák az agglomeráció mind a 90 településén, köztük sok az álláskereső és a munkahelyváltáson gondolkodó. Hirdessen nálunk állást és meglátja: szuper áron, gyorsan megtalálhatja velünk az ideális alkalmazottat. Klikk ide a részletekért!

FRISSÍTÉS! A MÁV 11 órakor közelményt adott ki, mely szerint negyed 11-kor helyreállt a rend, megjavították a jegyvásárlási rendszert. Ígérik, hogy nem bírságolják meg azokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni. Ez úgy fog menni, hogy „amennyiben az utasok az automatás, illetve az internetes jegyváltás meghibásodása miatt nem tudták átvenni menetjegyüket, az utazásuk megkezdésétől számított 15 napon belül, utólag igazolhatják az érvényes menetjegy meglétét. Ehhez a  vonaton a jegyvizsgálók által kiállított jegyzőkönyv (ún. utasleadási lap) sorszámát és a vásárlási azonosító adataikat (felhasználói név, jegyvásárlás időpontja) kell elküldeni az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikére.”

Műszaki hálózati hiba, az adatbázist kezelő rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az online jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket sem lehet átvenni az automatákból – írja a MÁV közleményében.

A vonatokon az utasok pótdíjmentes vehetik meg menetjegyüket. A MÁV mobilalkalmazás segítségével is lehet jegyet vásárolni, azt okostelefonon lehet bemutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak. Ehhez viszont le kell tölteni az alkalmazást a mobiltelefonra.

Mostanában nem működik zökkenőmentesen a vonatjegyek jegyek vásárlása. Este 19:35-kor reggel 6-ig a Nyugatiban nincsenek nyitva  a jegypénztárak. Részletek itt. 

Kiemelt kép: BudaPestkörnyeke.hu