Felesleges limlom, vegyes vagy építési hulladék előbb-utóbb keletkezik, akár lakásban, házban élünk, akár egy jól működő vállalkozást üzemeltetünk. A felelős közszolgáltatókra vonatkozó törvény ide vonatkozó paragrafusai szerint évente legalább egyszer számíthatunk előre meghatározott időpontban történő lomtalanításra, hulladékelszállításra. Azonban ezeknek a szervezetten zajló munkálatoknak a helye és ideje ritkán esik egybe egy otthon kiürítésével, a felesleges holmik kiválogatásával vagy éppenséggel egy épület felújításával, melynek során keletkezett törmelékek elszállítása igencsak fejtörést okozhat akár a lakosság, akár cégek számára is.

Ilyenkor jól jön egy megbízható segítség, egy olyan Budapesten és a főváros vonzáskörzetében  tevékenykedő cég, mely több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik a szóban forgó területen. Legyen szó költözésről, lakáskiürítésről vagy nem veszélyes, illetve inert hulladék (építési törmelékek, sitt) elszállításáról, rájuk bármikor számíthatunk.

Hogyan, milyen módon gyűjtsük a kidobásra, elszállításra váró lomokat?

A konténerekkel szemben a zsákos módszer előnye, hogy por- és bűzmentes, ezáltal mindenképpen higiénikus megoldás, valamint könnyedén mozgatható és praktikus. És ha már mozgatás: nagyon lényeges tényező, hogy a szóban forgó szemét mennyi idő alatt kerül el végleges helyére. A professzionálisan működő szolgáltató megválasztásával a gyors kiszállásnak, a kiemelkedő és megfelelően karbantartott gépkocsiállománynak köszönhetően garantáltan nem kell sokat várnunk arra, hogy a nemkívánatossá vált lom, vegyes (papír, műanyag, üveg illetve fa) vagy építési hulladék a rendeltetési helyére kerüljön.

Természetesen egy körültekintő és alapos szolgáltató gondol azokra az ügyfelekre is, akiknek a feleslegessé vált holmik zsákokba helyezése, cipelése, pakolása, rakodása valamilyen formában nehézségekbe ütközik, így a szállítók ezt a terhet is leveszik a vállunkról. Sőt, az efféle fizikai megterhelést jelentő munka – bizonyos fokig – benne is foglaltatik az alapárban.

És ha már árakról beszélünk…

A pénztárcabarát árak nem csupán a hulladéklerakás díjában szereplő teherautó, sofőr és egy rakodó díját tartalmazzák, de ingyenes felmérést és kiszállítást, valamint a munkálatok után az utcafront és a szállító jármű körül takarítást is. Azért nem elhanyagolható szempont az sem, hogy hány emeletnyi cipekedéssel jár, mire az összes zsák elfoglalja méltó helyét a 3,5 tonnányi össztömegű tehergépjárműveken, így érthető módon, ennek megfelelően az alapár csak a földszinti, illetve udvari kihordásra vonatkozik.

Megbízhatóság mindenek felett

A gyors, precíz és igényes szolgáltatáshoz hozzátartozik, hogy a szállítandó szemét gyakorlott gépjárművezető, megbízható, tapasztalt szakemberek és gondosan karbantartott járművek által jusson el a rendeltetési helyére. Egy igényes és számos elégedett partnerrel büszkélkedő cég a felsorolt kritériumoknak maradéktalanul megfelel, és garanciát vállal a körültekintéssel, professzionálisan elvégzett munkára.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.