Ha egy megbízható szerver-márka mellett teszi le a voksát, biztos lehet abban, hogy teljes körű garanciális szolgáltatásokat is kaphat, és szabadon választhat a jótállási opciók közül annak megfelelően, hogy milyen szintű támogatásra van szüksége.

Minden platformhoz enterprise szintű támogatást nyújt a Dell Technologies – lényeges, hogy ez a komplett infrastruktúrára vonatkozik. Basic, ProSupport és ProSupport Plus garanciális lehetőségek biztosítják az informatikai rendszerek hosszú távú, stabil működését. Ha Ön a Szerver.hu-tól vásárol Dell szervert, teljes körű támogatást kap beüzemelés, finomhangolás és garanciális probléma esetén is.

Dell Basic NBD és ProSupport garancia

A “Basic” garancia alapvetően egy távoli hibafeltárást jelent munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között. Ennek az alapszolgáltatásnak a keretein belül a DELL szakértői szükség esetén helyszíni segítséget is nyújtanak hardverrel kapcsolatos gondok esetén, a hiba bejelentését követő munkanapon.

Szélesebb körű garanciális támogatást nyújt a “ProSupport” jótállás. A távoli technikai segítség már minden nap – tehát hétvégén is – 24 órájában elérhető ebben az esetben. A hibák elhárítását gyakorlott hardver- és szoftverszakértők végzik. Emellett a helyszínen a hardver mellett szoftveres problémakezelésre is lehetőség nyílik a bejelentést követő munkanapon. Külön előny, hogy 4 órás sürgősségi segítségnyújtás is elérhető a legkritikusabb rendszerpontoknál. 

ProSupport Plus – a legátfogóbb támogatás

A “Prosupport”-nál is több segítséget kaphat, ha ezen felül a “Plus” garanciát választja. Adatmentések, rendszerfrissítések mellett egyfajta előrejelző elemzés is rendelkezésre áll, hogy mindig up to date-ek legyenek a folyamataink. Így még tervezhetőbbé válik a munkavégzés, és javulhat a teljesítmény is. 

Mi az a plusz, amit kapunk még?

  • Egy dedikált Technology Service Manager fogja támogatni a munkánkat. Nemcsak diagnosztizálja, hanem ő menedzseli a hibák elhárítását. Olyan szakemberről van szó, aki megérti a vállalati munkafolyamatainkat és természetesen tökéletesen ismeri a DELL Technologies termékeket is.
  • A SupportAssist és a Biztonsági Távoli Szolgáltatások itt is rendelkezésre állnak, de a rézletes előrejelzésekkel sokkal hatékonyabban elháríthatóak az esetleges problémák. A proaktivitásnak köszönhetően a hibák feltérképezése után automatizált esetek alapján is megoldhatóvá válnak.
  • A DELL EMC rendszerhez telepített 3rd party szoftverekre is támogatást kapunk akkor is, ha nem tőlük vásároltuk azokat.
  • Személyre, vállalatra szabott értékeléseket és ajánlásokat egyaránt ad ez a garancia.
  • Adott még mindezek mellett a féléves karbantartás is.

A fentiekből látható, hogy a DELL EMC valóban teljes körű garanciális szolgáltatásokat nyújt annak megfelelően, hogy mire van szükségünk. Alap esetben a “Basic” garancia csomaggal érkezik a szerver. De ha ettől több, jobb, komplexebb támogatásra van szükség a magasabb szintű üzleti folytonossághoz, akkor javasolt “ProSupport”-tal, illetve “ProSupport Plus”-szal kiegészíteni azt, mely szolgáltatás upgrade-ek utólag is megvásárolhatók a Dell szerverekhez.

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a shop.szerver.hu oldalt működtető cég.

Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.