Manapság rengeteg embernek van szüksége megbízható villanyszerelőre, de hogyan ismerjük fel a megbízható, jó mestert? Erre a kérdésre válaszol, főleg a budai agglomerációban és a budai kerületekben munkát vállaló Szabó György villanyszerelő, erősáramú technikus. 

Már a telefonos beszélgetésnél vannak árulkodó jelek, nem próbál lerázni, időt szán a beszélgetésre. Hagy időt arra, hogy a megrendelő el tudja mondani, mi az, amiben segítségre lenne szüksége. Nem csak időt hagy rá, de igyekszik már telefonon keresztül segítséget adni, elmondja milyen lehetőségek vannak a probléma megoldására. Természetesen telefonon keresztül nem lehet száz százalékos választ adni, de a tapasztalat sokat segít benne és általában be is szokott jönni. Egy jó szakembernek előbb vagy utóbb rengeteg a munkája, de egy felmérést be tud szorítani és tud rá időpontot adni. Első alkalommal lehet, hogy megkér, egyeztessetek egy másik időpontban, de ő keres, és már időpontot is keres ami mind a két félnek jó. Ha valakit folyton hívogatni kell, hogy nézze már meg az adott munkát az régen rossz. 

Külön kezeli az anyagot és a munkadíjat, mert a munkájából él, nem pedig az anyagon nyerészkedik. Apró javításnál persze nem teszi hozzá, hogy 20 cm vezeték, 3 kötőelem, de olyan esetben ahol tíz-százezrekről beszélünk, már teljesen külön szedi. 

A villanyszerelésben rengeteg rejtett kötés lehet, amik növelik a munkaidőt ezáltal a munkadíjat is, de ezt a felmérésnél a szerelés állapotából, kötődobozokból már lehet következtetni. Emiatt, ha nem is tud pontos árat mondani, azt meg tudja mondani, hogy nagyjából mennyibe kerül és azt is, hogy mi az a tól-ig összeg amibe kerülhet a munka. 

Nem csak az összeg, a feladatok mennyisége miatt az időt is pont így be tudja lőni. A kész munka után látható, hogy mennyi időt töltött el a háznál, a végösszegnek pedig ezzel arányosnak kell lennie. 

Felméréskor látható, hogy körbenéz, megnéz és adott esetben megmér mindent ami fontos. Ötleteket hoz fel a megvalósításra, meghallgatja személyesen is, hogy mi lenne a feladat, milyen igények és elvárások vannak. Fontos, hogy ne csak hallgasson, hanem érdemben reagáljon is. Ha reagál, elmondja a meglátásait vagy azt, hogy milyen lehetőségek vannak, akkor tudhatjuk, hogy tényleg ránk és a feladatra figyelt. 

Nem akar kicserélni mindent! Amit cserélni szeretne elmondja, elmagyarázza miért és úgy teszi ezt, hogy megértse valaki akinek nincsenek villamosipari ismeretei. 

Amennyiben egy megbízható szakembert keres, aki nem csak ígérget, megoldásokat próbál nyújtani magas színvonalon, úgy keressen bátran a Facebookon, vagy a +36301130780-as telefonszámon. A Facebook oldalamat ide kattintva éri el.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company Media Group hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.