Csaknem egy hete egy szép piros szódakészítő gépet rendeltünk az Alza.hu webáruházból. A magát gyakran reklámozó cég egymás után küldi a csúszásról szóló leveleket, két napra ígérték a szállítást, egy hét után pedig újabb egy hét múlva ígérik az árut. Ezek után ki hisz már ennek a cégnek? Ha te is jártál már így, írd meg a cikkünk alján elérhető Facebook posztba, hogy te kitől nem rendelsz mostanában semmit.

A BudaPestkörnyéke.hu szerkesztőségébe rendeltünk egy SodaStream gépet, hogy kevesebb ásványvizes palackot kelljen elhasználnunk. Kiválasztottunk egy szép piros darabot az alza.hu webáruházban, 24.900 forintot átutaltunk a megbízhatónak tűnő internetes boltnak, hiszen tavaly ők voltak a 4. legnagyobb piaci szereplők a versenytársaik között.

Másnap az Alzától kaptunk egy levelet, melyben azt írják mindent megtessznek, hogy a rendelést időben kézbesítsék, de feldolgozás közben észlelték, hogy késedelem valószínű. Koronavírus idején ez előfordul, semmi gond, pár nap csúszás belefér – gondoltuk.

Másnap az Alzától kaptunk egy újabb levelet, amiben azt írják, hogy a rendelést útnak indították, átadták a futárszolgálatnak, a postának. Onnét is kaptunk levelet, hogy csomagot hoznak nekünk. Szuper hír! Érkezik a szódásszifon.

Másnap ismét levelet kaptunk az alza.hu webáruháztól, ebben azt írják: „Mindent megteszük, hogy a rendelést időben kézbesítsük, de feldolgozás közben észleltük, hogy késedelem valószínű.” Azt is írják, hogy „Legkésőbb két órán belül értesíteni fogjuk.” Természetesen nem értesítettek minket semmiről.

Másnap egy újabb levelet kaptunk a postától, hogy feladtak nekünk egy csomagot, nemsokára kihozzák. Csütörtökre kellett volna megérkeznie.

Csütörtökön kaptunk egy levelet az Alza.hu webáruháztól, hogy “Értesítjük, hogy a rendelése sajnálatos módon a megrendelések nagy száma miatt késik. Az új várható kiszállítási időpont: 28.04.2020 20:00.” Kérdés, hogy előző nap mit adtak fel nekünk a postára?

Eltelt majdnem egy hét, közben állítólag kétszer is postára adtak nekünk valamit, aztán mégsem kaptunk semmit. Az Alza.hu webáruháztól kapott újabb levélből kiderül, hogy csaknem egy hét után még minimum egy hetet kell várnunk a megrendelt, kifizetett árura.

Az Alza.hu telefonos ügyfélszolgálatát nem értük el, a weboldalukra irányítanak, ahol levelet is alig lehet nekik írni. Ismerős: addig vagy fontos, amíg nem fizetsz, ha bajod van szinte elérhetetlen a cég.

Szerettük volna megkérdezni az Alza.hu webáruháztól, hogy miért nem figyelmeztetik a fizetéskor, a vásárláskor a vevőiket arra, hogy a szállítás akár több hétig is elhúzódhat. Ha így tettek volna nem biztos, hogy nem rendelünk, de biztos, hogy nem csalódunk az Alza.hu webáruházban, amely nálunk megbukott.

Időközben feltűnt az oldalukon egy figyelmeztetés, ami arról szól, hogy minden erejükkel a pontos szállításon dolgoznak. Azt azonban nem írják, hogy jelentős csúszásra kell számítani, így ha időre rendel valaki, például egy születésnapra, akkor az nem biztos, hogy időben megérkezik, vagyis a vásárló jól megszívhatja az Alza.hu webáruházzal.

Ha nektek is van ilyen sztoritok, osszátok meg az alább elérhető Facebook posztunkban másokkal, hogy tudjuk kitől nem érdemes mostanában rendelni.

Megszívatott minket az Alza.hu webáruház, óriási csúszással dolgoznak. Ti is jártatok így, kitől nem rendeltek mostanában semmit?Gepostet von BudaPestkörnyéke.hu am Donnerstag, 23. April 2020

Kiemelt kép: illusztráció