A kisvállalkozások számára nehézséget jelent, hogy stabil lábakon álljanak a piacon. Mivel sokszor az anyagi szükségletek megszerzésén van a fókusz, minden más feladat háttérbe szorul. 

Ahhoz, hogy egy kisvállalkozás stabilan fennmaradhasson, illetve idővel növekedésnek indulhasson, szüksége van online marketingre. Sokan idegenkednek ettől, hiszen ez általában plusz költségeket jelent. Ám nem szabad róla megfeledkezni, hogyha jól csináljuk, akkor az extra bevételt hoz számunkra!

De vajon miért érdemes kisvállalkozóként is belevágni az online marketingbe? Összeszedtük a 3 legnyomósabb érvet! 

Alacsonyak a belépési költségek

Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy viszonylag alacsony költségek mellett is el lehet indulni. Amire biztosan szükségünk van, az egy megbízható weboldal, illetve közösségi oldalak (Facebook, Instagram, esetleg TikTok vagy YouTube). 

Ezek közül a weboldalra érdemes nagyobb összeget szánni. Bár elsőre talán soknak tűnhet, tekintsünk erre befektetésként! Egy drágább, de minőségi weboldal ugyanis hosszú távon sokkal nagyobb hasznot tud hozni számunkra, mint egy olcsó, 10 kattintásból összedobott honlap.

Fix, tervezhető havi költségek

Az online marketing másik nagy előnye, hogy tervezhető és mérhető kiadásokat jelent havi szinten. A Facebook hirdetés és a Google Ads is lehetőséget biztosít arra, hogy adott időtartam alatt pontosan annyi összeget költsünk el, amennyit előre megterveztünk. Ez megakadályozza, hogy túlcsússzunk a kereten. 

Mivel pontosan láthatjuk a statisztikákból, hogy kik, mikor és hányszor kattintanak a hirdetésekre, és mit csinálnak a weboldalon, ezért pontosabb képet kaphatunk arról, hogy mi működik, és mi nem. Ennek következményeképp egyre jobban tisztában lehetünk azzal, számunkra mi hozza meg a várt eredményeket. Így elkerülhetjük a felesleges pénzkidobást! 

Ennél a pontnál érdemes megjegyezni, hogy adott esetben jobb szakértő segítségét kérni. Bár ez szintén extra kiadást jelent, ha nincs meg a kellő szaktudásunk, akkor rengeteg időt és pénzt spórolhatunk meg magunknak ezáltal. 

A növekedés alapja

Mivel az online világban rengeteg adatot gyűjthetünk azzal kapcsolatban, hogyan vásárolnak tőlünk a látogatóink, ezért ezeket az információkat felhasználhatjuk a jövőbeli növekedéshez is. Hiszen ha tudjuk, hogy adott idő alatt adott rendelés érkezik, ami adott bevétellel jár, akkor az segítséget nyújthat a precíz tervezéshez. 

Ha tehát eddig kételkedtél abban, hogy kisvállalkozóként érdemes-e belevágnod az online marketingbe, akkor a válasz határozottan igen! Ha jól csinálod (vagy profikra bízod ezeket a folyamatokat), akkor hamar jöhet a várva várt siker, és céged megindulhat a növekedés útján.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattints ide, ha te is kipróbálnád ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos mérések szerint a BudaPestkörnyéke.hu hírportált a forgalmas napokon 340.000 ember olvassa!