A Lidl már vizsgálja, hogy be tudnák-e vezetni a házhozszállításos online vásárlást.

Fontolgatják

Az üzletláncnál a Világgazdaság kérdezett rá, hogy miért nem érhető el a Lidlnél házhozszállítási opció a vásárlók számára, hogy tervezik-e bevezetni ezt a szolgáltatást, és ha igen, mikor. Válaszukból kiderült, hogy az üzletlánc is fontolóra vette azt, amit több konkurense is meglépett is már. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Megjelent a nyitottság

A Lidl Magyarország vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan – nyilatkozták. A Lidl honlapján jelenleg még az olvasható: „Termékeinket áruházainkban, személyesen tudja megvásárolni, házhozszállítási szolgáltatásunk nincsen”.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Vizsgálódnak

Ezt most a Világgazdaságnak adott nyilatkozatukban is megerősítették, de hangsúlyozták, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja a bevezetés lehetőségét.

Nemsokára indulhat a szolgáltatás

Azt azonban nem árulták el, hogy mikor lesz eredménye a vizsgálatnak. A Világgazdaság mégis úgy véli, hogy ez a nyilatkozat nagy változás a korábbi álláspontjukhoz képest, és szerintük záros határidőn belül elindulhat majd a Lidl házhozszállítási szolgáltatása is.

Több mint 25 százalékkal kerülnek többe a termékek

Ahogy írtunk róla, februárban 25,4 százalékos drágulást mértek, azon belül az élelmiszerek 43,4 százalékkal kerültek többe, mint egy évvel korábban. A Lidl Magyarország március 6-tól, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkentette a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát – ezt a boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője közölte, ahogy arról mi is beszámoltunk

Akár 25 százalékkal is csökken az ár

Az indoklás szerint a „Lidl Magyarország mindent megtesz, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani”.  Az intézkedésnek köszönhetően a sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken.

Kitört az ár-harc

A trappista árának csökkentése március elejére nyúlik vissza. Március 1-jén ugyanis az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy nemcsak az Aldi járt el így, hanem a CBA is, csak ők nem verték nagydobra. Ezek után borítékolható volt, hogy a Lidl Magyarország sem marad ki a sorból.

Kitört az ár-harc

A trappista árának csökkentése március elejére nyúlik vissza. Március 1-jén ugyanis az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy nemcsak az Aldi járt el így, hanem a CBA is, csak ők nem verték nagydobra. Ezek után borítékolható volt, hogy a Lidl Magyarország sem marad ki a sorból.

25 százalék feletti infláció

Januárban az infláció 25,7 százalék volt az előző évi adathoz képest, ezzel újabb több évtizedes rekord dőlt meg. Ahogy az elmúlt félévben mindig, úgy most is elsősorban a háztartási energia és az élelmiszerek drágultak leginkább, míg a ruhák, szolgáltatások, szeszes italok és tartós fogyasztási cikkek ára jóval kisebb mértékben nőtt.

44 százalékos emelkedés egy év alatt

Tizenkét hónap alatt, 2022. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 44,0 százalékkal emelkedett – írta meg összegzésében a Telex. A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció