Tavasszal megnyitották, pár nappal később ismét lezárták, azóta két hónap alatt még nem vizsgálta meg szakértő az M0-ás autóút Hárosi Duna-hídját. Hiába a felújítás nem használhatja a napi 120 ezer autós, állandóak a dugók a környéken.

Szinte alig van olyan napszak, amikor nincs kocsisor és a dugó az M0-ás autóút déli szakaszán. A két egymás mellett álló híd közül ugyanis az egyik teljes szélességében le van zárva, ezért a 2×3 sávos autóút teljes forgalma egyetlen hídon megy át- hangozott el az RTL Klub Híradójában.

A M0-ás érintett szakaszának felújítása két évvel ezelőtt kezdődött, akkor azt ígérték 2020 tavaszára minden munkálatot befejeznek. A hidat májusban át is adták, azonban pár héttel később lezárták és senki sem használhatja.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Az autósok közlekedését megnehezíti ez az útszakasz, ugyanis naponta 120 ezer autó és kamion halad át az M0-ásnak ezen a szakaszán. Mivel csak a fél híd járható, állandók a dugók a környéken.

Torlódás az M0-ás déli szektorában – Fotó: BudaPestkörnyéke.hu

A helyzet a miniszterséget vezető miniszter, Gulyás Gergely szerint sincs rendben. Az RTL információi szerint az állami cég az új lezárások óta kiválasztotta azt a külső szakértőt, aki alaposan felméri a híd állapotát. A szakértővel a szerződéskötés folyamatban van, azonban valószínűleg még sok időbe telik mire újra járható lesz a híd.

Azt nem árulták el, miért kellett ismét lezárni, de egy felújítás után legfeljebb akkor zárnak le egy hidat, ha azon olyan szerkezeti elváltozások keletkeztek, amelyek veszélyessé teszik az átjáró használatát.

Kiemelt kép: Útépítés az M0-áson – Forrás: BudaPestkörnyeke,hu