Az elmúlt évtizedben sok minden más terület mellett a számítógépes szoftverek forgalmazása is alaposan átalakult, ma már meglepő nosztalgiával gondolhatunk vissza az ezredforduló idejére, amikor a többi programhoz hasonlóan papírdobozokban vehettük meg például az éppen aktuális Windows vagy Office verziókat. A fiatalabb korosztály sokszor nem is érti ezt a mai perspektívából valóban kicsit nonszensznek számító gyakorlatot. Digitális tartalmat fizikai adathordozón? Ugyan miért…Ki érti ezt?! A dobozos szoftverek világa pedig bizony így működött.

Ma már optikai meghajtók se nagyon vannak a gépekben, szóval az informatikai piac elég gyorsan és kölcsönösen lereagálta azt a változást, hogy a szoftverforgalmazás teljesen átkerült az online térbe.

Hogyan néz ki napjainkban a szoftvervásárlás?

Ha nem vettél mostanában semmilyen számítógépes programot, akkor lehet, hogy számodra még mindig a fenti gyakorlat van csak meg, pedig az szinte teljesen kikopott a mindennapokból, mivel a szoftverek kereskedelme szinte teljes egészében áttevődött a digitális térbe. Az internet segítségével manapság mindent egymenetben, sokkal egyszerűbben intézhetsz, mint bármikor korábban.

Első lépésben keresel egy megbízható szoftverboltot, például megnézheted az egyik nagyobb piaci szereplőnek számító Szoftverpremium.hu weboldalát. Következő lépésben megkeresed azt a progit, amire szükséged van, aztán innentől kezdve a vásárlói élmény igazából teljesen átfordul egy normál webáruházas tranzakcióba, amilyenben már biztosan volt neked is részed. A jobbfajta szoftverboltokban bankkártyával és átutalással egyaránt tudsz fizetni, szóval ez is teljesen megfelel az általános internetes kereskedelmi gyakorlatnak.

Miután fizettél, a felhasználóbarát helyeken egyből e-mail értesítést kapsz a vásárlásról, minden szükséges tudnivalóval: honnan és hogyan tudod letölteni a megvett programo(ka)t. Igazából sokkal egyszerűbbé vált minden, hiszen mégcsak fel sem kell állnod a gép elől és már rakhatod is fel a néhány perccel korábban kigondolt vadiúj programot a laptopodra.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.