Szeptember 1-jétől ismét használhatják a közlekedők az M1-es autópálya felé vezető oldalon a 6. sz. főúti csomópont lehajtó ágát és a szigetszentmiklósi csomópontot is, ennek ellenére nagy a torlódás az M0-ás déli részén.

A csomópont környezetében elkészült a végleges betonburkolat. A kivitelező elvégezte a csatlakozó vízépítési és pályavilágítási beavatkozásokat, valamint a végleges forgalomtechnikai elemek is a helyükre kerültek és az útburkolati jeleket is felfestették.

Ismét közlekedhetnek a járművek az M6-os autópálya és a 6 sz. főút között a bal pályán. A szakaszon többek között elkészült a Budapest-Pusztaszabolcs-Pécs vasútvonal, a Diós-árok, a Nagytétényi út, és a Budapest-Székesfehérvár vasútvonal feletti felüljárók rekonstrukciója. A forgalomnak átadásra kerülő bal pályán a belső sáv továbbra is zárva marad, az elválasztó sávot érintő munkák elvégzéséig.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Hétfőtől az autósok felhajthatnak az M0-s autóútra a szigetszentmiklósi csomópontban is az M1-es autópálya felé, részben a munkaterületen átvezetve.

Erős a járműmozgás az M0-s autóút déli terelt szakaszán. Az M1-es felé szakaszosan torlódnak a járművek a Dunaharaszti és a szigetszentmiklósi csomópont között. Az időveszteség 35-40 perces.

A másik oldalon, az M5-ös autópálya felé a Nagy-Duna híd és a szigetszentmiklósi csomópont között torpan meg a kocsisor. Ott 15-20 perc a plusz menetidő..

Élénk a forgalom a főváros felé az M3-as autópályán a hatvani, a bagi és a gödöllői szakaszon, valamint az M0-s autóúttól befelé, az M2-es autóúton Göd térségében, a 4-es főúton Monortól, az 10-es főúton az ürömi körforgalomtól befelé, a 11-es főúton Tahitótfalu és Békásmegyer között, a 31-esen Mendénél, az 51-esen Dunaharasztinál, valamint a Csepel-sziget útjain.

Kiemelt kép: M0-ás, Fotó: BudaPestkörnyéke.hu