Megszólalt az a férfi, aki miatt nem várt hírverést kapott a napokban az IKEA. Megváltozott az áruházláncról korábban kialakult pozitív képe annak a férfinek, aki a visszáru-bizonylaton a saját neve helyett a „Telefonáló F.sz” kifejezést olvasta. Az eset az Örs vezér téri IKEA-ban történt. Dominik már nem a cég alkalmazottja és sajnálja a történteket.

Vonalban volt

A BudaPestkörnyéke.hu írta meg a napokban, hogy egy férfi egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba. Miközben az ügyfélszolgálaton várakozott, felvett egy telefonhívást és amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Nevet kapott az ügyfélszolgálaton

Vélhetően az ügyintézőt bosszantotta, hogy a férfi telefonnal a kezében lépett a pulthoz, ugyanis a vásárló már a lakásában vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a „TELEFONÁLÓ F.SZ” megnevezés szerepelt.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Megváltozott a véleménye

A férfi ezek után egy online reklamációt küldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy két fős ebédmeghívást ajánlott fel Krisztiánnak az áruház éttermében.

Visszatért a pulthoz

A reklamáló vásárló annyit még hozzátett az érdekes történethez, hogy a felajánlott éttermi utalványt ugyanannál az ügyfélszolgálati pultnál lehet átvenni, ahol korábban lef.szozták.

Elszakadt a cérna

Sebestyén Balázsék reggeli rádióműsorában most megszólalt az „elkövető”, Dominik is, aki már nem dolgozik többé az IKEA-ban. „Két hete folyamatosan nyomtam a melót, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni” – mondta.

Elvárások

„Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést” – emlékezett vissza a férfi.

Kirúgták  

„Mivel ekkora hírverést keltett az egész, egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson. Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, egy éve voltam ott. Megpróbáltak megtenni mindent, minden tiszteletem az övék, de nem tudtak megtartani sajnos” – fogalmazott Dominik a reggeli műsorban.

A saját véleménye volt

„Én a saját véleményemet írtam a papírra, de ettől függetlenül nem nyilvánulhat meg így egy ügyfélszolgálatos munkatárs” – zárta a beszélgetést a férfi a Blikk írásában. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: IKEA áruház. Fotó: archív