Az Erste újgenerációs mobilbanki appja, a George hétfőn reggel élesedett, azonban a kezdeti extra terhelést nem bírta a rendszer, ezért akadozott a George App működése. A nagy dirrel-durral beharangozott Erste újítás olyan jó, hogy nekünk ma, csütörtökön sem sikerült belépnünk az internetes bankfelületre.

Élesedett és ciki lett

Hétfőn reggel élesedett a George, az Erste következő generációs online banki felülete. Az alkalmazás sok mindent ígér, láthatóan rengeteget költöttek a reklámozására is, a probléma csak az, hogy nem megfelelően működik a szolgáltatás.

George App hibaüzeneti

A két felvétel 2021.02.11-én, csütörtökön készült – Forrás: BPK

Úgy tűnik megbukott

Az Erste hetek óta gyúrt erre a kampányra, Budapestet és környékét elárasztották a titokzatos George plakátok. Láthatóan egy marketinges óriási sztoriként adta el a bankban a szolgáltatást, talán jó is, a baj csak az, hogy nem megfelelően működik, úgy tűnik megbukott ez a szolgáltatás.

Elismerte a Bank, hogy akadozik

Hétfőn a Porfolió is megírta, hogy komoly gondok vannak a szolgáltatás működésével és az Erste Bank az élesítés után nem sokkal arról tájékoztatta az ügyfeleit, a George App működése technikai okok miatt akadozik, a hiba elhárításán dolgoznak.

George helyett Netbank

A bank átmenetileg az Erste Netbank felületének használatát javasolta, amíg a hibát el nem hárították. A hiba javítása akkor állítólag megtörtént, a bank arról tájékoztatta a portált, hogy rendben működik a George app és a netbanki felület is.

A nagy érdeklődés

Másnap, kedden a 24.hu írt arról, hogy akadozik az Erste Bank online felületeinek elérése, az új, George elnevezésű digitális rendszer indulása miatti fokozott érdeklődés átmeneti lassulást vagy belépési problémát okoz a George Appon, az Erste MobilBankon, a lakossági és vállalati NetBankon.

Hibaüzenetek 

Ma délelőtt megpróbáltunk belépni az netbankba, az azonosításhoz azonban George alkalmazás használatát kérte a rendszer. A George alkalmazást, amit néhány napja még Erste MobilBank alkalmazásnak neveztek azonban egymás után dobálta ránk az elnézést kérő hibaüzeneteket.

Ciki az egész

Magyarország második legnagyobb bankjának nem sikerült felhőtlenül a technikai ugrás, azt is mondhatnánk, hogy az új szolgáltatással megbukott a bank, ciki az egész.

Rémesen kínos

Szerintünk rémesen kínos, hogy ilyen malőrt megengedhet magának az a pénzintézet, amely ügyfelei pénzéből él és nem keveset kér a banki szolgáltatásokért.

Automatikus frissítés

A Portfolió szerint néhány óra alatt százezer ügyfél töltötte le George-ot, az Erste Bank új digitális platformját. A pénzintézet MobilBank felhasználói automatikus frissítésként kapták meg az alkalmazást.

Marketinges üzenetek

George-ról azt mondják a bank marketingesei, hogy a bankolás szabadságát, a pénzügyek intézésének új élményét hozza el. A George mindenkinek kényelmes, hiszen az ügyfelek igényeihez alkalmazkodik: annak is tökéletes megoldás, aki csak a mindennapi kiadásait szeretné könnyen átlátni és egyszerűen kezelni, és annak is, aki különféle befektetéseit menedzselné egyetlen alkalmazás segítségével akár telefonról.

Nem sikerült

Elképzelhető, hogy így van, nekünk jelenleg inkább egy rosszul sikerült marketingfogásnak tűnik a George applikáció, amíg ez a cikkünk készült, még mindig nem sikerült belépnünk.

Kiemelt kép: illusztráció