Napjainkban igencsak népszerűek a különféle felhőalapú szolgáltatások, legyen szó akár magán, akár céges felhasználókról. Ez nem is véletlen, hiszen számos előnnyel rendelkeznek. 

A legnagyobb pozitívum, hogy az adatok egy távoli, bárhonnan és bármikor elérhető szerveren tárolódnak, így nem okoz gondot, ha véletlenül tönkremegy a számítógépünk, vagy csak lecseréljük egy újra, hiszen a felhőben tárolt adatokhoz egyszerűen hozzáférhetünk.

Emiatt sok cég is előszeretettel használ ilyen szolgáltatást, hiszen a crm online használata nagyban megkönnyíti a különféle folyamatok és feladatok menedzselését. Nézzünk is pár példát, hogy milyen konkrét előnyökkel jár a felhőalapú CRM rendszerek használata.

A munkatársak bárhonnan, bármilyen eszközről elérhetik a felületet

Ez főleg azoknál a vállalatoknál lehet pozitívum, ahol a kollégák egy része (vagy akár mindenki) home office-ban dolgozik. Ilyen esetben ugyanis nincs egy központi iroda céges gépekkel, amire fel kellene telepíteni a CRM szoftvert, hanem a rendszer egy webes felületről érhető el, ahová mindenki be tud jelentkezni otthonról, a saját hozzáférési adataival.

Emellett az sem okoz gondot, ha az egyik kolléga például Windows-on, a másik Mac-en dolgozik, vagy ha valakinek régebbi, gyengébb hardverrel rendelkező eszköze van. Ha az adott gép tud futtatni egy böngészőt, akkor a CRM használata sem ütközik akadályokba. 

Sőt, némelyik szoftvernek tabletes és okostelefonos változata is van, így a sürgős teendőket akkor is el lehet végezni, ha épp nem vagyunk gépközelben.

Egy felhasználó több eszközön is hozzáfér a rendszerhez

Már hazaértél az irodából, mikor megcsörren a telefonod. Ó jaj, egy fontos ügyfeled hív, és sürgősen egyeztetned kéne vele, de sajnos nincs nálad a céges laptop, így nem férsz hozzá az előzményekhez, ezért bár nagyon kellemetlen, de muszáj kitérő választ adnod, és megígérned, hogy holnap reggel visszahívod. 

Ha viszont felhőalapú CRM szoftvert használsz, akkor nincs más dolgod, mint gyorsan bekapcsolni az otthoni számítógéped, és néhány kattintás után már benn is vagy a rendszerben. Az ügyfél megkapta a választ, neked pedig nagy kő esett le a szívedről. Mindenki elégedett.

Nem okoz fennakadást egy tönkrement eszköz

A reggeli nagy sietségben sikerült leöntened kávéval a laptopod billentyűzetét. Ez már önmagában is bosszantó, de még feszültebb leszel, amikor tudatosítod magadban, hogy a gépen kulcsfontosságú céges adatok is vannak, melyek nélkül bizony nem fogsz tudni dolgozni.

Ha viszont a vállalati rendszer felhőalapú, akkor elég lesz csak a laptopod javítása miatt feszengened, ha sikerült szerezned ideiglenesen egy másik eszközt, akkor legalább a céges adatokhoz hozzáférsz, és zavartalanul dolgozhatsz, amíg a géped szervizben van. 

Emellett az adatvesztéstől sem kell tartanod, hiszen minden fenn van a felhőben, így egy meghibásodott készülék miatt nem lesz fennakadás a rendszer működésében.

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő: minicrm.ro

Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek egy hónapig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.