Mindannyiunknak van mobiltelefonja és a legtöbben netet is használnak vele, sokszor wifi környezetben, gyakran a mobil netet használva.

Még mindig kevesen vannak olyanok, akik tudatosan választják meg a tarifacsomagjukat, ám még ha erre törekednének is, nem támogatja a tisztánlátásukat a szolgáltatók ügyes kommunikációi, „csomagolási” technikái.

A mobil szolgáltatóknak (akik hazánkban elsősorban a T-Mobile/Magyar Telekom, a Telenor és a Vodafone), mint minden nagyvállalati kereskedőnek és/vagy szolgáltatónak, a legfontosabb sikermutatója a pénzügyi nyeresége. A dolgozóik motivációs rendszere is úgy van felépítve, hogy a legfontosabb „számokat” hozniuk kelljen évről évre, hónapról hónapra.

A mi kis cégünk a GoMobile sok éves szolgáltatói tapasztalatot összerakva ebben a piaci helyzetben állt az ügyfelek oldalára azzal, hogy mi úgynevezett nagy felhasználóként tárgyaljuk ki a tarifáinkat és azt tőlünk megkaphatják a cégcsoportunk cégein túl további vállalkozások és magánszemélyek is.

Meglehetősen gyakorlatias célunk van tehát: olyan kedvezményeket elérni minden szerződéses ciklusban (2 évente), amit a flottánkban lévő magán és jogi személyek nem, vagy csak különösen nehezen tudnának. Ez a működésünk alapja.

Sokan jönnek hozzánk másért is, nem csupán a jó árakért. A nagy szolgáltatók ügyfélszolgálatában csalódott, rugalmasságra vágyó ügyfelek sokszor első prioritásként jelölik meg a mi gyors reagálásunkat, hogy hozzánk nem kell bejönni ügyet intézni, a nélkül is elérhetőek vagyunk és gyorsan mennek a dolgok.

Jelenleg is van 4 hang és 6 net tarifánk, amik szabadon kombinálhatók, rugalmasan, akár egy hó közi életmód váltás, nyaralás s más okok miatt is változtatva. Ilyet díjterhelések nélkül nem kaphat az előfizető nagy szolgáltatótól, mert a választott tarifáját 1-2 évre hordoznia kell akkor is, ha közben már nem az lenne a legmegfelelőbb, legolcsóbb.

A tarifáink és megoldásaink száma 2022.március végétől tovább bővülnek, ami még vonzóbbá tesz majd minket minden szegmens számára.

Ha valaki, aki még nem az ügyfelünk és bizonytalan abban, hogy jó tarifában van-e, annak kell csak utána néznie, hogy mennyit szokott egy átlagos hónapban telefonálni, sms-ezni, netezni és mi ezekkel az információkkal segítünk eligazodni az ajánlatok között akkor is, ha végül nem minket választ. Sokunkat félrevezet az a látszólagos nyugalom, hogy Korlátlan tarifánk van. Nagyon keveseknek van szüksége egész évben korlátlanságra. Annak ismerete pedig, hogy mikor kell nekem 1000 perceket beszélnem flottán és szolgáltatón kívülre, avagy mikor vagyok sokat úton, wifi nélkül, jelentős megtakarítási forrás.

Aki pedig már a mi ügyfelünk, a használati szokásainak jobban megfelelő tarifák felé kormányozzuk, s ha kéri segítünk átnézegetni időszakonként, hogy optimalizálja a költségeit és biztonságban érezze magát, sosem veri át a szolgáltatója.

Mivel nálunk nincs hűségidő, úgy kell dolgoznunk, hogy ezeket az előnyöket mindig megkaphassák a flottánkban lévők és ezért döntsenek úgy, hogy jó helyen vannak velünk, nálunk, nem a szerződéses kötöttségek és kötbérek miatt.

Akiknek felkeltettük az érdeklődését, megtalál minket a https://gomobile.hu/ oldalunkon és a https://www.facebook.com/gomobilflotta oldalunkon is, de szívesen beszélünk telefonon is: +36307030000

Ez a cikk szponzorált tartalom. Ha Ön is szeretne ilyent, a forgalmas napokon Magyarország 11. legolvasottabb hírportálján, akkor kattintson ide! Áraink tetszeni fognak, ráadásul még 1 millió olvasót is tudunk garantálni a pr-cikkek kiemelésének.