Sokkal több pénzt költünk el a diszkontláncok üzleteiben, mint a hipermarketekben. Az Aldi, Lidl, Penny hatalmas előnyre tett szert a magyar háztartások napi bevásárlásánál. Ennek főleg a piacok és a kisboltok isszák meg a levét.

Havonta már százezrek olvasnak minket! A BudaPestkörnyéke.hu segítségével 90 településen azonnal láthatóvá tesszük olcsón a hirdetését.  Klikk ide!

Már nem a Tescoban, Auchanban és az Intersparban költik el a magyarok a legtöbb pénzt. Persze nem kell megsajnálni az említett boltokat, csupán arról van szó, hogy a diszkontláncok bevételei növekedtek az utóbbi egy évben.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Az Aldi, Lidl és Penny népszerűsége inkább a kisboltok és a piaci árusok forgalmára volt negatív hatással.

A diszkontláncok azért is bonyolítanak nagyobb forgalmat, mert kedvezőbb az árfekvésük és jobban követik a vásárlói igényeket. Például egyre több mentes- és bioárút forgalmaznak, emellett széles a zöldség- és gyümölcspalettájuk is-írja a G7

Nemrég a Budapestkörnyeke.hu is arról írt, hogy az Aldi egy hatalmas hűtőházkomplexumot épít Biatorbágyon, mert egyre népszerűbbek a vásárlók körében a fagyasztott élelmiszerek.

Ma Magyarországon már körülbelül 400 üzlet működik, amely valamelyik diszkontlánc tagja.

Kiemelt kép: BudaPestkörnyeke.hu