Budapesti Közlekedési Központ ráuszította az utasokat a sofőrökre – ezt állítja az Egységes Közlekedési Szakszervezet, miután a BKK azt kérte az utasoktól, hogy jelentsék náluk, ha minősíthetetlenül viselkednek a sofőrök.

Az Egységes Közlekedési Szakszervezet közleményt adott ki, miután a Budapesti Közlekedési Központ  a nyilvánosság előtt rászólt a sofőrökre, hogy legyenek udvariasak az utasokkal. Utóbbiakat arra kérték, ha nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán.

A BudaPestkörnyeke.hu is beszámolt a BKK kéréséről, az erről szóló cikket ide kattintva tudod elérni.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Az EKV erre válaszul most nekiment a BKK-nak. Azt írják közleményükben, hogy a cég megalakulása óta gyakran vitatható körülmények között ellenőrzi a munkavégzésüket, nem törődve az őket folyamatosan érő verbális és fizikai támadásokkal. Egyenesen azzal gyanúsítja a szakszervezet a BKK-t, hogy rájuk uszítja az utasokat, biztatva őket feljelentések megtételére. Az EKV szerint inkább az utazási feltételek betartására kellene nagyobb figyelmet fordítania a megrendelőnek.

A szakszervezet szerint  a BKK-nál nincsenek tisztában azzal, mennyi támadás éri a dolgozókat, mint ahogy azzal sem, hogy szerintük a konfliktusok döntő része nem abból ered, hogy a járművezetők nem viselkednek megfelelően.

Az EKV most arra kéri a sofőröket, hogy amennyiben atrocitás éri őket, azt jelezzék a BKK panaszvonalán.

Kiemelt kép: illusztráció