Kirúgta a Rossmann azt az alkalmazottját, aki február 16-án, egyik vásárlójukkal minősíthetetlen hangon beszélt. A kisgyermekes anyuka, a drogéria üzletvezető-helyettese szerint szabálytalanul parkolt, emiatt tört ki a veszekedés a két nő között. 

Vita a parkoló miatt

Amint arról a BudaPestkörnyeke.hu is beszámolt, február 16-án, egy kisgyermekes anyuka a csepeli Rossmann parkolójában hagyta autóját, amíg a szemben lévő rendelőbe vette gyermekét. Az orvos után vásárolni szeretett volna a drogériában, ezért állt be a Rossmann, vásárlók számára kijelölt parkolójába. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Üvöltött az alkalmazott

Szilvia elmondása szerint, amikor végzett az orvosnál, éppen egy áruszállító autó érkezett az üzlethez, amelynek sofőrje azt kérte, hogy várjon egy picit, míg kipakolják az árut. Az asszony meg is várta az áruátvételt, míg közben keresetlen hangon egy alkalmazott rohant ki hozzá és mindennek lehordta a kisgyermekes anyukát. 

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Keresetlen szavakat használt

„Ordibálni kezdett velem, hogy „vak vagyok-e, hogy ott nem lehet megállni, és mit képzelek?!”.  Bocsánatot akartam kérni, ha rossz helyen állok, mutattam a vásárlói parkoló táblát, de ő csak üvöltött, hogy idézem: „lesz*rom, rendőrt hívok b*szd meg!”.

Megkérte, hogy ne ordítson

„Megkértem, hogy ne ordítozzon a gyerekem előtt. Azt mondta „lesz*rja a gyerekemet, meg hogy orvosnál voltunk, attól nekem tudnom kell, hol állhatok”. Fenyegető testtartással, kiabálva elindult a rámpán lefelé, mire én hátráltam a kislányommal, majd meghallottam, hogy azt kiabálja, hogy „Te f*sszopó k*rva!” – írta a kisgyermekes anyuka. 

Felhívta a párját

Szilvi így folytatta a botrányos jelenetet: „Ismét felszólítottam, hogy ezt fejezze be az 5 éves gyerekem előtt, ha rossz helyen állok, sem érdemlek ilyen stílust. Néhány dühös mondatváltás után hívtam a páromat, a hölgy pedig az áruátvételt kezdte meg.”

Panaszt akart tenni

Ezután a kisgyermekes anyuka bement a boltba, ahol az üzletvezetőt és a vásárlók könyvét kérte. Panaszt szeretett volna tenni a hölgy viselkedése miatt. „Kiderült, hogy az a hölgy az üzletvezető és nem állt velünk szóba, nem adta át a vásárlók könyvét, hanem távozott a raktárba”.

Megérkeztek a közterületesek 

A történet itt még nem ért véget, ugyanis később megérkeztek a közterület-felügyelők, akik megállapították, hogy Szilvia nem állt rossz helyen az autójával, és a Rossmann által kihelyezett korlátozó táblák közigazgatásilag nem szabályosak. Hogy ezután mi történt, erről itt tudsz bővebben olvasni.

Kirúgták a káromkodó alkalmazottat

Csütörtök délután levelet kaptunk a Rossmann Magyarország Kft-től, amelyben ezt írták: „A sajtóban február 22-én több helyen is megjelenet, a csepeli Rossmann üzletünkben történt eset kapcsán szeretnénk mélységes sajnálatunkat kifejezni mindenekelőtt az érintett vásárlónk felé. Az ügy kivizsgálása után a kollégát – aki a hírekben közöltekkel ellentétben nem boltvezető, hanem boltvezető helyettes pozícióban dolgozott az üzletben – azonnal elbocsátottuk, hozzáállásától és az általa megütött hangnemtől teljes mértékben elhatárolódunk”. 

Keresik az érintettet

Amennyiben önök kapcsolatban állnak sértett vásárlónkkal és ő hozzájárulását adja, hogy elérhetőségét továbbítsák a Rossmann felé, nagyon szívesen felvennénk vele a kapcsolatot, hogy személyesen is elnézést kérhessünk tőle. Amennyiben neked is neked is rossz tapasztalatod van bármelyik áruházlánc alkalmazottjával, akkor írd meg történetedet az [email protected]. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció