Ugye már te is számtalanszor szembesültél azzal a vállalkozói mentalitással, hogy fut a bolt, nem kell semmilyen marketing, mindig menni fog ez magától. Persze vannak kivételes esetek, de ezek csupán a szabályt hivatottak erősíteni.

Mert legyen bármilyen fantasztikus egy termék vagy egy szolgáltatás, attól még marketingre szüksége van, illetve egész pontosan egy marketinges szakemberre, aki tudásával még több emberhez juttatja el a terméket és a szolgáltatást. De milyen is egy jó marketinges? Olvass tovább, és megtudod!

Már a marketing sem a régi!

Talán nem is baj, hiszen a Tanfolyam.hu online marketing tanfolyamának moduljait nézegetve megkönnyebbülten sóhajthat fel minden érdeklődő: ez már nem a régi idők marketingje.

Szinte mindenkinek él egy kép a fejében arról az old-school marketingesről, aki nyomul, aki harsány, és aki mindenkire tukmál mindent. Szerencsére ennek a típusnak a kora leáldozott, és bár ma még fontosabb, hogy minden vállalatnál dolgozzon akár szabadúszóként bedolgozva, akár állandó munkatársként alkalmazva egy marketinges, ma már jóval kifinomultabb eszközökkel kell és lehet dolgozni.

A modern marketing központi eleme az internet által lehetővé varázsolt online marketing lett, ezért a képzések legjava is ezt a témát boncolgatja.

Örök tanulásra kárhoztatva

Mondanánk, hogy csak egyszer kell kitanulni a szakmát, és utána már bátran dolgozhatsz benne, de aki marketingesnek áll, nyugodtan számíthat arra, hogy minden nap tanulni fog valami újat. Hiszen minden nap jelennek meg új platformok, új fejlesztések, új szabályok, szóval unatkozni garantáltan nem fogsz! De lássuk, mikkel is fog telni egy napod!

Marketingesként ugyanis egészen biztosan fogsz majd ezek valamelyikével, sőt feltehetően mindegyikkel foglalkozni:

  • Weboldalak és landing oldalak létrehozásával, szövegezésével, felépítésével, optimailzálával.
  • SEO-val, vagyis keresőoptimalizálással, hogy minél jobb helyen szerepeljetek a Google találati listáján.
  • Közösségi médiával, ahol viszont fontos megjegyezni, hogy nem biztos, hogy minden felületen jelen kell lennetek, a brandnevet viszont mindenképpen foglaljátok be.
  • Brandépítéssel, hogy terméketek, márkátok egyedi és bármikor felismerhető legyen.
  • Hírlevelek küldésével – etikusan és értékes tartalmakat szolgáltatva.
  • Keresztmarketinggel.
  • A versenytársak figyelésével.
  • Elemzésekkel.

Láthatod hát, nagyon összetett területet jelent a marketing, és bár nagyon izgalmas, egész embert kíván, méghozzá egy pörgős, lelkes embert!

Marketingesnek lenni jó!

Ahogy fentebb is taglaltuk, ma már a tukmálós, erőszakos, nyomulós marketing minden, csak nem trendi, ellenben korunk marketingeseinek a kezébe annyi eszköz került, hogy talán az egyik legkreatívabb szakmává nőtte ki magát ez a terület.

Ezért aztán ha igényes, sokrétű és izgalmas munkára vágysz, akkor bátran vágj bele a Tanfolyam.hu online marketing kézpésébe, és részese lehetsz annak, ahogy nagyszerű termékek és szolgáltatások eljutnak azokhoz az emberekhez, akiknek erre a legnagyobb szükségük van.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.