Lezajlott az utolsó próbák egyike zajlott le a Játékszínben a Csodálatos vagy, Júlia! című darab bemutatója előtt. Eszenyi Enikő a balesete után tért vissza a színpadra, és úgy tűnik, motiváltabb, mint valaha. A hírek szerint már nem lehet jegyet kapni a darabra, vagyis a botrányok ellenére is nagyon sokan szeretnék újra látni a fővárosban a művésznőt.  

Meglepő visszatérés

A Budapestkörnyéke.hu írt arról néhány hete, hogy sokan meglepődtek, amikor a korábban verbális erőszakot, agresszív kommunikációt folytató volt színházigazgató közel három évvel lemondása után visszatérhetett Budapestre, méghozzá egy főszerep miatt. A Csodálatos vagy, Júlia! február végi bemutatója azonban meghiúsult, miután Eszenyi a februári nyilvános főpróbán elcsúszott a padlón és eltörte a csuklóját. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Május 6-án premier!

Enikő viszont nem állt le, még begipszelt karral is gőzerővel próbált. Úgy fogalmazott: még nem az igazi a keze, de már jobban tudja mozgatni, és reméli, hogy a május 6-ai premierre teljesen jól lesz.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Rengetegen akarják látni

A darabra egyébként már lehetetlen jegyet kapni, ebből arra lehet következtetni, hogy rengetegen akarják látni Eszenyi visszatérését a Játékszínben. A bemutató előtt még egy-két próba hátravan, az egyikről pedig most friss fotók kerültek ki, melyeken jól látható, milyen nagy extázisban tért vissza a színpadra a megsérült művésznő, írta meg a Blikk.

Megdöbbentő részletek

Korábban írtunk arról, hogy Eszenyi balesetéről Verebes István árult el addig nem ismert, megdöbbentő részleteket. A neves színházi szakember úgy fogalmazott: Eszenyi a jelek szerint nem tanul, „elszabadulásának” egyik felelőse a 2019-ben elhunyt rendező, Marton László.

 „Én egy nemzeti kincs vagyok”

„Egy ilyen tehetséges, fantasztikus képességű nő, aki rendezőnek is nagyszerű, arról azt hallom, hogy amikor a Játékszínben eltörte a csuklóját és hívták a mentőt, azt kiabálta, hogy hordágy. Erre mondták a mentők, hogy ha valaki eltöri a csuklóját, nem szoktak hordágyat hozni. Eszenyi viszont azt felelte, én egy nemzeti kincs vagyok. Pásztor Erzsi miatta hagyta ott a Játékszínt” – fakadt ki Verebes Kadarkai Endre Szavakon túl című műsorában.

Nem kellett volna hatalmat kapnia

„Onnantól, amikor Marton László Eszenyi Enikőnek hagyta megrendezni az Antonius és Kleopátrát úgy, hogy ő maga játszotta Kleopátrát, amihez egyébként semmi köze nincs, és Kaszás Attila volt Antonius, akinek ehhez szintén semmi köze nem volt, nem volt megállás. Ott meg lett szédítve Enikő. Miért nem elég, ha valaki tehetséges, miért kell neki még hatalmat is gyakorolnia?” – tette fel a kérdést Verebes.

„Csak, amiben örömömet lelem…”

„Nem szeretnék Verebes István szavaihoz semmit hozzáfűzni. Csak annyit tudok mondani, hogy szerencsére már vagyok olyan helyzetben, hogy csak abban játszom, amihez kedvem van és amiben örömömet lelem” – mondta szűkszavúan a Kossuth-díjas színművész, Pásztor Erzsi az ügyről a Blikknek.

Fellengzős, lekezelő stílus

A lap információi szerint nem csak a balesetkor voltak irreális követelései Eszenyinek: a Játékszínben többeknek szemet szúrt a fellengzős, olykor lekezelő stílusa a kollégáit, sőt, a rendezőt érintően is.

„Agyrém volt, amit művelt”

„Tényleg úgy történt minden a csuklótörésénél, ahogy az a műsorban elhangzott. De nem ez volt az egyetlen különleges kívánsága. Agyrém volt, amit művelt, felsőbbrendűnek hitte magát, és ez a kollégáinak sem volt szimpatikus” – fogalmazott egy bennfentes. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: Eszenyi Enikő. Forrás: RTL