Nem a MÁV napja volt a szerda. Már hajnalban Almásfűzitőnél meghibásodott a biztosítórendszer, a vonatok esetenként 80 percet is késtek. De volt olyan vonat is, amely 120 percet is késett. Az utasok egyre elégedetlenebbek, úgy tűnik, Lázár Jánosnak sok dolga lesz a MÁV-val.

120 perces késés

„Szerda hajnalban, a Komáromból 4:46-kor Esztergomba induló S74-es vonat (32919) menetideje 110-120 perccel nőtt, emiatt csak Neszmélyig közlekedik. Az utasai a következő, a Komáromból menetrend szerint 5:46-kor induló – 50-60 perces késéssel közlekedő – S74-es vonattal (32929) utazhatnak Esztergom felé. A késése miatt várhatóan 7 óra körül indul tovább Neszmélyből” – adta hírül a MÁV.  A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Almásfűzitőnél is baj volt

Szerda reggel, ugyanezen a vonalon, Almásfüzitő állomáson meghibásodott a biztosítóberendezés, ez akadályozta a közlekedést. A MÁV azt írta, ezért az érintett szakaszon átmenetileg szünetel a forgalom. A győri fővonalon a reggeli órákban 40-60, esetenként akár 60-80 perccel hosszabb eljutási időre, rövidebb útvonalon közlekedő járatokra, illetve járatkimaradásokra is lehet számítani”

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

Váltóhiba Rákoson

„Szerda délután Rákos állomáson váltóhiba akadályozza az S76-os vonatok közlekedését. A fennakadás végéig több S76-os csak rövidebb útvonalon, Pilisvörösvár és Újpalota között közlekedik. A Rákosról 15:06-kor Pilisvörösvárra és a Pilisvörösvárról 15:52-kor Rákosra induló S76-os vonat (3216, 3285) nem közlekedik” – írta a MÁV.

Elromlott felsővezeték

„Szerda délután Biatorbágy és Herceghalom között felsővezetéki hiba miatt csak egy vágányon közlekedhetnek a vonatok, ezért a győri fővonalon 10-20 perccel hosszabb menetidőre, esetenként kimaradó járatokra kell számítani. A fennakadás végéig az S12-es vonatok csak Oroszlány és Tatabánya között közlekednek” – ezt is a MÁV írta.

Decemberben újították fel

December 9-én fejezték be a győri fővonal felújítását. „A három hónapon át tartó munkálatok eredményeként teljesen megújult a Szárliget és Biatorbágy közötti vasúti útpálya” – mondta akkor a MÁV vezérigazgató-helyettese.

Évekre megoldották a közlekedést

Hegyi Zsolt vezérigazgató-helyettes akkor azt is mondta, hogy a befejeződő pályarekonstrukció hosszú évtizedeken át biztosítja majd az 1-es vasúti fővonalon zajló közlekedést, ami különösen fontos, hiszen az ország legforgalmasabb vonaláról van szó.

Elégedetlenek az utasok

Az utasok a közösségi oldalon panaszkodnak, hogy a beláthatatlan késések miatt nem érnek be időben a munkahelyükre, illetve az oktatási intézményekbe. Többen azt írják, hogy  egy-egy kimaradt járatnál nem tájékoztatják kellően őket, sokszor a hidegben hosszú ideig a peronon várakoznak.  A BudaPestkörnyéke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: illusztráció