Nem működik a BudapestGO: hiába vennék a jegyeket az utasok, csak a pénzt vonja le, jegyet nem ad az app. A BKK elismerte a hibát, már dolgoznak a javításán.

A pénzt levonja

Az esetről a Blikk számolt be, mint azt a lap írja hiába vásárolnak jegyet a felhasználók az applikáción keresztül, ugyanis jegyet nem kapnak, csak a pénzt vonja le a rendszer. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Pórul járt utasok

A portál azt is írja, hogy az egyik pórul járt utas kétszer is megpróbált jegyet venni, mert azt hitte, elsőre ő rontott el valamit, de nem ez történt. Harmadjára már inkább hagyományos, papíralapú jegyet vett, mert nem akar büntetést kapni.

A Budapest és Környéke hírportált az erősebb napokon már százezrek olvassák. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint a Telex, Origo, Index, Blikk, az RTL és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most te is minket olvasol!

FRISS!

Többfelé nehezíti a közlekedést az időjárás, eközben Vitézy Dávid elnézést kért az utazóktól a MÁV bénázása miatt

Volt, aki végül inkább hagyományos módon vásárolt jegyet:

Fotó: BKK

Jegyzőkönyv

Továbbá akadt olyan is, aki jegyzőkönyvet vetetett fel az esetről, ami elmondása szerint időpazarlás volt, de legalább van bizonyíték arról, hogy kár érte őt.

Nem tudják, mi okozza a bajt

A BKK sajtóügyelete a lapnak megerősítette, hogy valóban gond van a szolgálatással, azonban egyelőre nem tudják, mi okozza a gondot.

Ez is érdekelhet:

Vitézy Dávid elégedetlen, Karácsony Gergely viszont büszke, amikor a Futárt váltó BudapestGO mobilappra néz

Dolgoznak a megoldáson

Azonban elmondták, a BKK dolgozik a megoldáson. Wágner Dávid azt mondta, hogy a nem teljesült vásárlást az informatikai hiba kijavítását követően jóváirják, de arra kérik a károsultakat, hogy jelezzék a BKK ügyfélszolgálatán, ha ez nem történik meg automatikusan. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.

Kiemelt kép: BKK