Nem működik a BudapestGO: hiába vennék a jegyeket az utasok, csak a pénzt vonja le, jegyet nem ad az app. A BKK elismerte a hibát, már dolgoznak a javításán.
A pénzt levonja
Az esetről a Blikk számolt be, mint azt a lap írja hiába vásárolnak jegyet a felhasználók az applikáción keresztül, ugyanis jegyet nem kapnak, csak a pénzt vonja le a rendszer. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Pórul járt utasok
A portál azt is írja, hogy az egyik pórul járt utas kétszer is megpróbált jegyet venni, mert azt hitte, elsőre ő rontott el valamit, de nem ez történt. Harmadjára már inkább hagyományos, papíralapú jegyet vett, mert nem akar büntetést kapni.
FRISS!
Volt, aki végül inkább hagyományos módon vásárolt jegyet:

Jegyzőkönyv
Továbbá akadt olyan is, aki jegyzőkönyvet vetetett fel az esetről, ami elmondása szerint időpazarlás volt, de legalább van bizonyíték arról, hogy kár érte őt.
Nem tudják, mi okozza a bajt
A BKK sajtóügyelete a lapnak megerősítette, hogy valóban gond van a szolgálatással, azonban egyelőre nem tudják, mi okozza a gondot.
Ez is érdekelhet:
Dolgoznak a megoldáson
Azonban elmondták, a BKK dolgozik a megoldáson. Wágner Dávid azt mondta, hogy a nem teljesült vásárlást az informatikai hiba kijavítását követően jóváirják, de arra kérik a károsultakat, hogy jelezzék a BKK ügyfélszolgálatán, ha ez nem történik meg automatikusan. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: BKK