Manapság a csapból is az folyik, hogy mennyire fontos a minőségi és rendszeres tartalom gyártása. Hogy ma már az ügyfeleket nem fogod tudni elkábítani üres szavakkal, félinformációkkal és ócska reklámszlogenekkel.
Minden bizonnyal te magad is hallottál már erről, esetleg több-kevesebb sikerrel próbálkozol is azzal, hogy írd a saját blogodat. Azonban ha úgy érzed, hogy nehezen megy, nem igazán véled jól felépített és igényes tartalomnak azt, amit kiadsz a kezeid közül, akkor mindenképpen érdemes igénybe venned a Klikkmarketing tartalomgyártási szolgáltatását. Itt ugyanis profi szövegírók veszik kézbe a blogodat vagy adott esetben a bejegyzéseidet. A feladat azonban itt még korántsem ér véget!
A szöveged már rendben, de még nem jutsz el az emberekhez?
Ha már megtetted azt a hatalmas lépést, hogy minőségi tartalmaid vannak, akkor azt roppant nagy vétek lenne “titokban” tartani. Persze nyilvánvalóan nem az a cél, hogy eltitkold a közönséged elől, ám ha csak a saját Facebook oldaladon osztod meg a blogbejegyzést, azzal közel sem végeztél még a feladatokkal.
Egy nagyszerű blogbejegyzés könnyen lehet az alfája és az omegája az online marketingednek, hiszen számos platformon közzé tudod tenni az irományodat. Természetesen ezek közül a lehetőségek közül csak egy a fizetett hirdetés, ugyanakkor ezt sem szabad kihagyni a számításból.
Ne csak a fizetős opciókban gondolkozz!
Igencsak kétélű fegyver, ám ha ügyesen bánsz vele, akkor minden kétséget kizáróan a te malmodra hajthatja a vizet. Ez pedig nem más, mint a közösségi oldalakon fellelhető tematikus csoportok. Számtalan olyan zárt közösség van, ami egy bizonyos témára specializálódott, legyen szó kertgondozásról, hímzésről vagy épp kalligráfiáról.
Keresd meg a témádhoz illeszkedő csoportot, nézd meg a szabályzatot, és ha az lehetővé teszi, hogy cégek is közzétegyenek bejegyzést, akkor máris mehet a menet!
Persze nem csupán a saját posztod létezik ezekben a csoportokban, simán hozzászólhatsz mások írásaihoz is, kiváltképp ha szakértőként tudsz hasznos tanácsot, tippet adni, esetleg egy korábbi blogbejegyzésedet is linkelheted.
Fontos ugyanakkor, hogy nem szabad túlzásokba esni: ne légy túl sok a csoportban, inkább alakítsd ki magadnak azt a szerepet, akitől mindenki mer és akar kérdezni.
A végtelen lehetőségek tárháza
A Klikkmarketing már számtalanszor megmutatta, mennyire kreatívan is lehet online marketingelni. Így egy-egy blogcikk is ezer életet élhet: mehet hírlevélben, Instagram posztba, készülhet belőle egy hosszabb lélegzetvételű YouTube videó, de akár egy ötletes TikTok videóban is összefoglalhatod a lényeget.
Láthatod hát, nem pusztán a tartalom minősége a lényeg, ugyanolyan jelentőséggel bír az is, hogy megfelelő mennyiségű embert elérj az igényes és informatív kontenteddel!
Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő: klikkmarketing.hu